Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán még elszántabb, mint máskor. Sorra rukkolnak elő az új, meglepő és sokszor eszeveszett termékekkel. Nem sokkal azután, hogy a „kékek” gyorskajákhoz illő csomagolással léptek a piacra, a Coke máris rátett egy lapáttal, hogy maga felé édesgesse a fogyasztókat – írja a promotions.hu.

Amerikai DJ-vel hozott létre új terméket a Coca-Cola
Szó szerint, ugyanis a Marshmello (magyarul: mályvacukor) néven ismert amerikai DJ-vel léptek szövetségre, és vele együtt találtak ki új terméket. Az idétlen sisakjáról ismert zenészt természetesen egy limitált szériával tisztelték meg.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hasít a Coca-Cola és a Disney együttműködése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >