Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán még elszántabb, mint máskor. Sorra rukkolnak elő az új, meglepő és sokszor eszeveszett termékekkel. Nem sokkal azután, hogy a „kékek” gyorskajákhoz illő csomagolással léptek a piacra, a Coke máris rátett egy lapáttal, hogy maga felé édesgesse a fogyasztókat – írja a promotions.hu.

Amerikai DJ-vel hozott létre új terméket a Coca-Cola
Szó szerint, ugyanis a Marshmello (magyarul: mályvacukor) néven ismert amerikai DJ-vel léptek szövetségre, és vele együtt találtak ki új terméket. Az idétlen sisakjáról ismert zenészt természetesen egy limitált szériával tisztelték meg.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >