Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán még elszántabb, mint máskor. Sorra rukkolnak elő az új, meglepő és sokszor eszeveszett termékekkel. Nem sokkal azután, hogy a „kékek” gyorskajákhoz illő csomagolással léptek a piacra, a Coke máris rátett egy lapáttal, hogy maga felé édesgesse a fogyasztókat – írja a promotions.hu.

Amerikai DJ-vel hozott létre új terméket a Coca-Cola
Szó szerint, ugyanis a Marshmello (magyarul: mályvacukor) néven ismert amerikai DJ-vel léptek szövetségre, és vele együtt találtak ki új terméket. Az idétlen sisakjáról ismert zenészt természetesen egy limitált szériával tisztelték meg.
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >