Új, innovatív ingatlanszolgáltató cég jelenik meg a magyar piacon
Az új ingatlanszolgáltató vállalat a Nhood elnevezést viseli, az új hazai cég neve pedig Nhood Services Hungary Kft.
Antoine Grolin, a Ceetrus és a Nodi vállalatok elnöke 2021 januárjában jelentette be az új „mixed use” ingatlankezelői és fejlesztői szolgáltatást nyújtó társaság, a Nhood létrehozását. A cégalapítás – ami a magyar leányvállalat működését is érinti – oka kettős. Egyrészt a Ceetrus Property ingatlanvagyonának leválasztása, másrészt a Ceetrus és a Nodi munkatársainak összevonása egy jól megjegyezhető, egységes márkanév alatt.
Magyarországon a Ceetrus Hungary Kft. mellett a Nhood Services Hungary Kft. új piaci szereplőként kezdi meg működését. A cégcsoport mindkét hazai vállalat élére a csaknem 30 év építőipari tapasztalattal rendelkező Pascal Steenst nevezte ki, aki szakmai múltja során számos nagyszabású projektet menedzselt, köztük Budapesten a Gresham Palota felújítását, valamint az Aréna Pláza és több első osztályú irodaház építését.
A Nhood törekvése, hogy az általa menedzselt helyszíneken élettel teli, vegyes funkciójú közösségi tereket hozzon létre az emberekre, a biodiverzitásra és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Célja emellett, hogy működésébe a jövőben – a Ceetrus, a Decathlon és az Auchan ingatlanvagyonának kezelése mellett – új üzleti partnereket is bevonjon, és innovatív, emberközpontú szolgáltatásaival az európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljon.
Az új cég nevét az angol „neighbourhood” szó rövidítése ihlette, ami szomszédságot jelent, hiszen a közvetlen környezet fejlesztése, újjáélesztése a cég egyik legfontosabb tevékenysége. A logó zöld színvilága is a vállalat környezettudatos értékrendjére utal.
A Nhood ügyfélportfóliójának bővítésétől 30% bevételnövekedést remél a következő 3 évben. A tervezett növekedés valamennyi üzletágat érinti: az operatív és értékesítési feladatokat, az ingatlanüzemeltetést, a közép- és hosszú távú vagyonkezelést és az ingatlanfejlesztési projekteket.
A Nhood induló portfólióját közel 300 európai kereskedelmi helyszín alkotja. Távlati céljai között szerepel a karbonsemlegesség elérése 2030-ra, a biodiverzitás szisztematikus reintegrációja, a Breeam in Use tanúsítványok beszerzése, különböző társadalmi rétegeket és korosztályokat megszólító helyszínek létrehozása, valamint hozzájárulás a helyi gazdaság fellendítéséhez munkahelyek teremtésén keresztül.
A Nhood magyarországi leányvállalata, a Nhood Services Hungary Kft. lakópark- és vegyes funkciójú projektjei – mint pl. a díjnyertes Boróka Lakópark és a Le Garage design konténerétterem – mellett az Auchan Korzó üzletsorok üzemeltetésével is foglalkozik. Jövőbeni tervei között szerepel többek között az Auchan Korzó Soroksár üzletközpont átalakítása, a Dunakeszi lápot bemutató sétaút megvalósítása a természeti értékek megőrzésével, illetve különböző vegyes funkciójú ingatlanberuházások megvalósítása az országban.
Web: www.nhood.com (x)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >