Új, ingyenes oktatási platformot fejlesztett a Coca-Cola Magyarország
November elejétől új, ingyenesen elérhető digitális platformra költözik a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programja, a munkaerőpiaci elhelyezkedést támogató program olyan interaktív felületet hozott létre, ami elsősorban a nem tanuló és nem is dolgozó, de fejlődni vágyó fiataloknak biztosít online tanulási környezetet – tájékoztatta a társaság kedden az MTI-t.
Az oldalon lévő tananyagok egyebek mellett önismereti, kommunikációs és munkajogi témákban érhetők el, de a tanulás mellett a felhasználóknak lehetőségük van a többi között arra is, hogy webináriumokra regisztráljanak, kapcsolatba lépjenek a program mentoraival, meghallgassák az #énjövőm podcast adásait, és inspirálódjanak más felhasználók beszámolóiból vagy a program aktuális híreiből.
A közlemény szerint a 2017-ben indított #énjövőm program célja, hogy nem dolgozó és nem is tanuló fiataloknak segítsen megtalálni a helyüket a munka világában. A program ingyenes, egynapos, kiscsoportos workshopjai során szakértő trénerek segítik a résztvevőket a munkaerőpiacon szükséges készségeik erősítésében.
A kiscsoportos workshopok tananyagai 2018 óta már online is elérhetők, de a most induló, új digitális felületnek köszönhetően egy szélesebb réteg számára is hozzáférhetővé válnak. A tanulásban a résztvevők segítségére vannak az #énjövőm program mentorai is, akik a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársai.
Az új felületre regisztrálók önismereti és kommunikációs tananyagok mellett pénzügyi, tárgyalási és vezetői készségeiket is fejleszthetik, valamint olyan, vállalkozásindításhoz elengedhetetlen tematikával is találkozhatnak, mint az időbeosztás vagy a projektmenedzsment. A program a résztvevők kérdéseire és problémáira reagálva most két új, hiánypótló tananyagot is elérhetővé tesz: a szakértő jogászok által fejlesztett jogi modul a kezdő munkavállalók és a fiatal vállalkozók joggal kapcsolatos kérdéseit fedi le, a munkáról és motivációról szóló modul pedig segít feltérképezni a felhasználók motivációs faktorait és tippeket ad arra, hogyan lehet ezekre építkezni.
Az #énjövőm program az indulása óta már több mint 10 ezer nem dolgozó és nem is tanuló fiatalnak segített, akik eddig összesen több mint 1 millió percet töltöttek tanulással. Közülük hétezernél is többen regisztráltak a program korábbi online felületére, ahol összesen 340 ezer percet töltöttek tanulással. Az új oldal fejlesztése során az ő visszajelzéseik és eszközhasználati szokásaik szem előtt tartása volt az elsődleges szempont.
A résztvevők 75 százaléka nő, a legnépszerűbb modul pedig egy önismereti teszt, amely segít a legfontosabb készségek beazonosításában és konkrét karrierutak kijelölésében is – tájékoztatott a Coca-Cola Magyarország. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel…
Tovább olvasom >2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >A Coca-Cola® és a Marvel® együttműködése „életre kelti a szuperhősöket”
Digitális történetmeséléssel, kiterjesztett valósággal és limitált kiadású csomagolásokkal lepi meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itt az IKEA karácsonyi kalendáriuma: Drágulás és meglepetések
Az IKEA karácsonyi kalendáriuma, a „Vintersaga” idén is kapható a…
Tovább olvasom >Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >