Új influenszer-üdítő a Lidl-ben: érkezik Whisperton saját márkás itala, a Sparkly
Hétfőtől a Lidl polcaira kerül Whisperton, sok fiatal kedvenc influenszerének saját márkás üdítője, a Sparkly – jelentette a Pénzcentrum. A három különböző ízben kapható üdítőital rövid időn belül elérhetővé válik a diszkontlánc üzleteiben, ahol a vásárlók egyesével is megvásárolhatják majd a termékeket. A hivatalos Sparkly-webshopban jelenleg csak nagyobb kiszerelésben kapható az ital, de a Lidl-ben várhatóan kisebb mennyiségben is hozzáférhető lesz.
A Sparkly három különleges ízben kerül a polcokra:
- Mangó-Maracuja
- Sárkánygyümölcs-Grapefruit
- Bodza-citromfű
Az üdítő jelenlegi webshopos ára 490 forint palackonként a 6 darabos csomagok esetében, azonban még nem ismert, hogy a Lidl-ben milyen áron lesz kapható.
Új trend az influenszer üdítőitalok piacán
Whisperton saját márkás itala újabb példája annak a trendnek, hogy influenszerek és hírességek egyre nagyobb számban dobnak piacra saját termékeket, köztük üdítőitalokat. A Sparkly elődjei között találjuk például Pachert Balázs, azaz Balázs KICKS és Balogh Levente közös üdítőjét, a ZORD-ot, amely szintén sikeresen került be a Lidl polcaira.
A hazai piacon egyre többen követik ezt a példát. Korábban már saját üdítőt dobott piacra Tibi Atya, Zsozé, JustVidman, Abosi Barni és Jánosik Gergő is. Ezek az italok általában egyedi ízeket és figyelemfelkeltő dizájnt kínálnak, főként online elérhetők, de időről időre megjelennek a nagyobb üzletláncokban is.
A Sparkly itallal a Lidl vásárlói ismét lehetőséget kapnak arra, hogy egy új, influenszer által kreált üdítőitalt kóstoljanak meg, amely különleges ízkombinációkkal és frissítő élménnyel hódít.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >