Új influenszer-üdítő a Lidl-ben: érkezik Whisperton saját márkás itala, a Sparkly
Hétfőtől a Lidl polcaira kerül Whisperton, sok fiatal kedvenc influenszerének saját márkás üdítője, a Sparkly – jelentette a Pénzcentrum. A három különböző ízben kapható üdítőital rövid időn belül elérhetővé válik a diszkontlánc üzleteiben, ahol a vásárlók egyesével is megvásárolhatják majd a termékeket. A hivatalos Sparkly-webshopban jelenleg csak nagyobb kiszerelésben kapható az ital, de a Lidl-ben várhatóan kisebb mennyiségben is hozzáférhető lesz.
A Sparkly három különleges ízben kerül a polcokra:
- Mangó-Maracuja
- Sárkánygyümölcs-Grapefruit
- Bodza-citromfű
Az üdítő jelenlegi webshopos ára 490 forint palackonként a 6 darabos csomagok esetében, azonban még nem ismert, hogy a Lidl-ben milyen áron lesz kapható.
Új trend az influenszer üdítőitalok piacán
Whisperton saját márkás itala újabb példája annak a trendnek, hogy influenszerek és hírességek egyre nagyobb számban dobnak piacra saját termékeket, köztük üdítőitalokat. A Sparkly elődjei között találjuk például Pachert Balázs, azaz Balázs KICKS és Balogh Levente közös üdítőjét, a ZORD-ot, amely szintén sikeresen került be a Lidl polcaira.
A hazai piacon egyre többen követik ezt a példát. Korábban már saját üdítőt dobott piacra Tibi Atya, Zsozé, JustVidman, Abosi Barni és Jánosik Gergő is. Ezek az italok általában egyedi ízeket és figyelemfelkeltő dizájnt kínálnak, főként online elérhetők, de időről időre megjelennek a nagyobb üzletláncokban is.
A Sparkly itallal a Lidl vásárlói ismét lehetőséget kapnak arra, hogy egy új, influenszer által kreált üdítőitalt kóstoljanak meg, amely különleges ízkombinációkkal és frissítő élménnyel hódít.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Márkahangolás 2025-re – A kommunikáció, amit ma már elvárnak
A digitális zaj, a túlkommunikált márkák és a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének állásfoglalása a kereskedelmi rendeltetésű ingatlanokra vonatkozó rendeletmódosítás kapcsán
Megjelent a 143/2018. (VIII. 13.) „plázastop” Kormányrendelet módosításának tervezete, amely…
Tovább olvasom >Mozgolódás a plázastop körül: módosulhat a kiskereskedelmi ingatlanpiacot szabályozó rendelet
Módosulhat a kereskedelmi ingatlanpiac egyik legmeghatározóbb jogszabálya: megjelent a 143/2018.…
Tovább olvasom >