Új influenszer-üdítő a Lidl-ben: érkezik Whisperton saját márkás itala, a Sparkly
Hétfőtől a Lidl polcaira kerül Whisperton, sok fiatal kedvenc influenszerének saját márkás üdítője, a Sparkly – jelentette a Pénzcentrum. A három különböző ízben kapható üdítőital rövid időn belül elérhetővé válik a diszkontlánc üzleteiben, ahol a vásárlók egyesével is megvásárolhatják majd a termékeket. A hivatalos Sparkly-webshopban jelenleg csak nagyobb kiszerelésben kapható az ital, de a Lidl-ben várhatóan kisebb mennyiségben is hozzáférhető lesz.
A Sparkly három különleges ízben kerül a polcokra:
- Mangó-Maracuja
- Sárkánygyümölcs-Grapefruit
- Bodza-citromfű
Az üdítő jelenlegi webshopos ára 490 forint palackonként a 6 darabos csomagok esetében, azonban még nem ismert, hogy a Lidl-ben milyen áron lesz kapható.
Új trend az influenszer üdítőitalok piacán
Whisperton saját márkás itala újabb példája annak a trendnek, hogy influenszerek és hírességek egyre nagyobb számban dobnak piacra saját termékeket, köztük üdítőitalokat. A Sparkly elődjei között találjuk például Pachert Balázs, azaz Balázs KICKS és Balogh Levente közös üdítőjét, a ZORD-ot, amely szintén sikeresen került be a Lidl polcaira.
A hazai piacon egyre többen követik ezt a példát. Korábban már saját üdítőt dobott piacra Tibi Atya, Zsozé, JustVidman, Abosi Barni és Jánosik Gergő is. Ezek az italok általában egyedi ízeket és figyelemfelkeltő dizájnt kínálnak, főként online elérhetők, de időről időre megjelennek a nagyobb üzletláncokban is.
A Sparkly itallal a Lidl vásárlói ismét lehetőséget kapnak arra, hogy egy új, influenszer által kreált üdítőitalt kóstoljanak meg, amely különleges ízkombinációkkal és frissítő élménnyel hódít.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >