Új igazgatóval erősít tovább a Kifli.hu
Júliustól Makkay János irányítja a Kifli.hu-t, aki James McQuillant váltotta az ügyvezetői székben. Az új igazgató karrierjét az FMCG- és a gyorséttermi piacon építette, így komoly tapasztalatokkal rendelkezve vette kezébe a kormányt.

Makkay János
ügyvezető
Kifl i.hu
– Mint a villámcsapás, úgy érkezett az életembe a Kifli.hu. Januárban még potenciális vásárlóként áhítoztam, hogy kipróbálhassam ezt az izgalmas, modern vásárlási formát Budapest környéki külvárosi lakosként, míg a júliust már a Kifli.hu igazgatójaként indítottam – mondja az ügyvezető.
Marketing- és kereskedelmi igazgatóként olyan nagymúltú márkákon dolgozott korábban, mint a Dove, Domestos, Baba, Axe, Soproni, Heineken, Bellozzo, és legutóbb a Burger King.
– A Kifli.hu tényleg forradalmasítja a mindennapi bevásárlást, aminek jelentős hatása van az emberek életére. Segítségével minőségi kézműves és termelői termékeket vásárolhatunk mindennap, és még a fenntarthatóságért is tehetünk a Kifli.hu segítségével. Célom az, hogy a Kifli.hu a fogyasztók által legkedveltebb kereskedelmi vállalkozássá váljon Magyarországon. Ehhez a legjobb és leginkább elkötelezett szakemberekből álló csapatot szeretnék építeni, ahol kihívás és élmény dolgozni – hangsúlyozza Makkay János. //
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >