Új higiéniai tanácsadó szolgáltatás
A világjárvány és a klímaválság hatására ma minden korábbinál szigorúbb elvárásaik vannak a vendégeknek az éttermi higiénia és a fenntarthatóság terén is. A felmérések szerint 10-ből 6 embernek fontosabb lett a tisztaság a járvány óta, 90%-uk pedig a környezetbarát szemléletet is kulcsfontosságúnak tartja.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Ezeknek a kívánalmaknak segít megfelelni az Essity új, éttermeknek szóló komplex tanácsadó szolgáltatása a Tork WorkflowTM. E szolgáltatás segítségével az éttermek úgy tudják biztosítani a higiénikus és fenntartható környezetet a konyhától a vendégtéren át a mosdókig, hogy közben javítják operatív hatékonyságukat és csökkentik költségeiket. Mindez pedig egybevág a fogyasztói elvárásokkal is. A Tork új termékei is illeszkednek ebbe a filozófiába, és nagyban megkönnyíthetik az éttermi dolgozók munkáját.
A Tork anyacége, az Essity idén ismét platina minősítést kapott az EcoVadis fenntarthatósági minősítő cégtől, amelynek vizsgálatában a vállalatok felső 1 %-ában szerepel. A környezetvédelem már a tervezés során fontos szempont a vállalatnál.//
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >Maximális pontszámot kapott környezetvédelemből a Lucart az EcoVadistól
A harmadik egymást követő évben nyerte el a platina minősítést…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >