Új higiéniai szolgáltatás a METRO-tól
A METRO számára a gasztronómiai partnereknek kínált termékcsoportok, így a tisztítószerek és papíráruk is kiemelt fontossággal bírnak, hiszen ezek a termékek a magyar gasztronómia működésének alapvető támogatói. A METRO mindig is élen járt a higiéniai és a HACCP-megoldások betartása terén, illetve ezt partnereinek is biztosítja eszközökkel, tanácsadással. 2011-től egy új és komplex higiéniai szolgáltatás indult útjára, mely ingyenesen biztosít számos szolgáltatást és terméket (vegyszeradagolók, dokumentáció, konzultációk, oktatások, személyes kapcsolat), a professzionális gépek és eszközök mellett.
A METRO kínálata igen széles az ipari tisztítás terén, hiszen egyaránt tartalmaz márkázott és saját márkás termékeket; ez utóbbiak saját fejlesztésű szerek, gazdaságosak, mindig elérhető biztonsági lapokkal. Az áruházak 7 napos nyitvatartási rendje mellett nem szükséges raktárkészletet képezni, illetve nincs minimum rendelési darabszám sem.
A valóban széles és mély kínálatban minden megtalálható a vízkőoldóktól az általános tisztítószereken át a zsíroldókig, mind szállodai, mind konyhai használatra. A higiéniai megoldások nem korlátozódnak a szerekre, hiszen a gasztronómia számára fontos a tálalás is. A tavaszi szezonban igazán előtérbe kerülnek a szabadtéri vendéglátás kellékei, amelyekhez a METRO szintén óriási választékkal segíti partnereit eldobható papír és műanyag csomagoló- és tárolótermékekkel. A METRO csapata folyamatosan újabb koncepciókon dolgozik a higiénia még teljesebb és hatékonyabb megvalósulása érdekében, legyen szó akár eldobható szemeteszsákokról vagy tisztítószivacsokról.
Ezek a termékek nem szezonálisak, hiszen a higiéniát egész évben biztosítani kell, de ennek ellenére egy akció, kiemelt figyelem az akciós újságban vagy az áruházak területén növeli a forgalmat.
A METRO bízik benne, hogy teljes körű szolgáltatásaival, termékeivel hozzá tud járulni partnerei sikerességéhez, illetve ahhoz, hogy az ő vendégeik is a legmagasabb higiéniával találkozzanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >