Új henger alakú papírdobozos rágógumi-csomagolást vezet be a Mentos
A Perfetti Van Melle édességgyártó bemutatta új, Mentos Pure Fresh rágógumi termékcsalád számára készült henger alakú papírpalackos csomagolását.
Az ebben a hónapban 600 Co-op üzletben bevezetésre kerülő Cherry, Tropical és Fresh Mint ízek csomagolása is megújul.
Az értékesítést FSC-tanúsítvánnyal rendelkező anyagokra nyomtatott országos, illetve egy a Mentost új csomagolásban árusító üzletek közelében lévő fogyasztókra célzó Blis geomarketingkampány is támogatja.
Az IRI szerint az újítás 93%-kal csökkenti a Mentos Gum csomagolásában lévő műanyag mennyiségét. A lépés a Perfetti Van Melle fenntarthatósági kötelezettségvállalásának része, miszerint 2025-ig 5000 tonna nem újrahasznosítható műanyagot kíván működéséből kiküszöbölni, és 2025-ig a fogyasztói csomagolások 100%-án hulladékkezelési mutatókat helyez el.
„A Perfetti Van Melle folyamatosan újít, és rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a rágógumiiparban elsőként vezettünk be „papírpalackot”” – mondta Kim McMahon, a Mentos Gum termékmenedzsere.
„A Mentos Gum henger alakú papírdobozt közvetlenül azután indítottuk útjára, hogy nemrégiben a közkedvelt Chupa Chups nyalókában áttértünk a papírból készült pálcikák használatára – ezzel az intézkedéssel a következő három évben világszerte évente mintegy 5 ezer tonnával csökkentjük a felhasznált műanyag mennyiségét.””
McMahon hozzátette, hogy az új csomagolásban „ugyanaz a nagyszerű íz rejlik, mint amit a vásárlók ismernek és szeretnek, de most már fenntarthatóbb módon mondhatnak igent a frissességre”.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >