Új Hellmann’s Street Food termékcsalád
Megjelent az ÚJ egykezes Hellmann’s dresszingtermékcsalád a minőségi Street Food ételekhez. Kiszerelésének köszönhetően elősegíti a gyorsabb kiszolgálást, az egyik kéz a flakonon, a másik pedig kiszolgálja a vendégeket, ezzel növelve a vevői elégedettséget. Az új dresszingek 5 különböző ízben elérhetőek, barbecue, fokhagymás, ketchup, mustár és majonéz, amelyek remekül mutatnak egymás mellett az egységes és trendi arculatnak köszönhetően.
Bevezetés hónapja: 2018. június
Kapcsolatfelvétel: Unilever Food Solutions; T.: 06-1-465-9300;
web: www.ufs.com
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >