Új Hellmann’s Street Food termékcsalád
Megjelent az ÚJ egykezes Hellmann’s dresszingtermékcsalád a minőségi Street Food ételekhez. Kiszerelésének köszönhetően elősegíti a gyorsabb kiszolgálást, az egyik kéz a flakonon, a másik pedig kiszolgálja a vendégeket, ezzel növelve a vevői elégedettséget. Az új dresszingek 5 különböző ízben elérhetőek, barbecue, fokhagymás, ketchup, mustár és majonéz, amelyek remekül mutatnak egymás mellett az egységes és trendi arculatnak köszönhetően.
Bevezetés hónapja: 2018. június
Kapcsolatfelvétel: Unilever Food Solutions; T.: 06-1-465-9300;
web: www.ufs.com
Kapcsolódó cikkeink
Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid…
Tovább olvasom >A Colmans-szel indítja el első brit regeneratív mezőgazdasági projektjét az Unilever
Az Unilever bemutatta első regeneratív mezőgazdasági projektjét az Egyesült Királyságban,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Nestea 330 ml
A Nestea két legközkedveltebb, frissítő, gyümölcsös íze, a citrom és…
Tovább olvasom >HULALA és GRAN CUCINA termékcsalád – A megbízható minőség ÚJ ARCA!
Megújul a Hulala és Gran Cucina termékek csomagolása, új designt…
Tovább olvasom >