Új hálózatot szervez az Interfruct
Ria néven új kereskedelmi üzlethálózatot hoz létre az Interfruct Kft. Célja, hogy a független kisboltok támogatásával ütőképes hálózatot építsen ki. Az Interfruct partnereivel szemben támasztott elvárásai között szerepel, hogy a bolt nem lehet más hálózat tagja, és meg kell felelnie a hazai higiéniai előírásoknak. Az idén 80, 2008 végéig további 500 független üzlet csatlakozásával számolnak. Az Interfruct stratégiai célkitűzése, hogy a hálózat elindításával növelje vevőkörét, és egy éven belül 2-3 százalékos forgalomnövekedést érjen el. A Ria életre hívásának háttérfeltételeit az Interfruct az elmúlt két év során teremtette meg: hatékony értékesítési és vevőmarketing rendszert dolgozott ki, megújította kiszállítási tevékenységét, valamint új termékcsoportokkal bővítette kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >