Új hálózatot szervez az Interfruct
Ria néven új kereskedelmi üzlethálózatot hoz létre az Interfruct Kft. Célja, hogy a független kisboltok támogatásával ütőképes hálózatot építsen ki. Az Interfruct partnereivel szemben támasztott elvárásai között szerepel, hogy a bolt nem lehet más hálózat tagja, és meg kell felelnie a hazai higiéniai előírásoknak. Az idén 80, 2008 végéig további 500 független üzlet csatlakozásával számolnak. Az Interfruct stratégiai célkitűzése, hogy a hálózat elindításával növelje vevőkörét, és egy éven belül 2-3 százalékos forgalomnövekedést érjen el. A Ria életre hívásának háttérfeltételeit az Interfruct az elmúlt két év során teremtette meg: hatékony értékesítési és vevőmarketing rendszert dolgozott ki, megújította kiszállítási tevékenységét, valamint új termékcsoportokkal bővítette kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >