Új hálózatot szervez az Interfruct
Ria néven új kereskedelmi üzlethálózatot hoz létre az Interfruct Kft. Célja, hogy a független kisboltok támogatásával ütőképes hálózatot építsen ki. Az Interfruct partnereivel szemben támasztott elvárásai között szerepel, hogy a bolt nem lehet más hálózat tagja, és meg kell felelnie a hazai higiéniai előírásoknak. Az idén 80, 2008 végéig további 500 független üzlet csatlakozásával számolnak. Az Interfruct stratégiai célkitűzése, hogy a hálózat elindításával növelje vevőkörét, és egy éven belül 2-3 százalékos forgalomnövekedést érjen el. A Ria életre hívásának háttérfeltételeit az Interfruct az elmúlt két év során teremtette meg: hatékony értékesítési és vevőmarketing rendszert dolgozott ki, megújította kiszállítási tevékenységét, valamint új termékcsoportokkal bővítette kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >