Új hálózatot szervez az Interfruct
Ria néven új kereskedelmi üzlethálózatot hoz létre az Interfruct Kft. Célja, hogy a független kisboltok támogatásával ütőképes hálózatot építsen ki. Az Interfruct partnereivel szemben támasztott elvárásai között szerepel, hogy a bolt nem lehet más hálózat tagja, és meg kell felelnie a hazai higiéniai előírásoknak. Az idén 80, 2008 végéig további 500 független üzlet csatlakozásával számolnak. Az Interfruct stratégiai célkitűzése, hogy a hálózat elindításával növelje vevőkörét, és egy éven belül 2-3 százalékos forgalomnövekedést érjen el. A Ria életre hívásának háttérfeltételeit az Interfruct az elmúlt két év során teremtette meg: hatékony értékesítési és vevőmarketing rendszert dolgozott ki, megújította kiszállítási tevékenységét, valamint új termékcsoportokkal bővítette kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális…
Tovább olvasom >