Új grillsajtot dob piacra a Hajdú
Új, minden eddiginél lágyabb és könnyebb grillsajttal jelentkezik a Kőröstej csoport márkája, a Hajdú. A Levante stílusnévvel megjelenő sajtot könnyedsége miatt a diétázók is bátran kipróbálhatják. Angliától a Távol-Keletig jelentős az érdeklődés a termék iránt, amely már májusban megjelenik a magyar üzletek polcain.
Egyre keresettebbek a grillsajtok a magyar vásárlók körében. Az egyik legnépszerűbb márkának a Hajdú grillsajtcsaládja számít, amely a nyárra vadonatúj külsővel és ismét különleges újdonsággal jelentkezik: a Hajdú serpenyős & grill sajttal.
„Azoknak ajánljuk új termékünket, akik az eddigi ciprusi halloumi típusú Hajdú grillsajtok mellett szívesen kipróbálnának egy jóval könnyebb, lágyabb sajtot is grillrácson vagy serpenyőben sütve. Az új sajt kedvelt friss sajttípus a Földközi-tenger keleti medencéjében, ezért is kapta a dallamos Levante nevet. Jó hír a diétázók számára, hogy a könnyedség nemcsak az új termék ízében és állagában, de kalóriatartalmában is jelentkezik. Emellett sütés nélkül is nagyon finom szendvicsekben vagy salátasajtként.” – jellemezte a terméket Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa. A sajt Angliától a Távol-Keletig jelentős érdeklődésre tart számot, a legnagyobb felvevőpiaca a Közel-Kelet.
A Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és egyik legjelentősebb élelmiszer-exportőre. Az 5 kontinens több mint 40 országába több százféle terméket szállító Kőröstej élen jár a magyar sajtok külföldi népszerűsítésében. A párizsi SIAL Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon és a kölni Anugán is rendszeresen nagy feltűnést kelt sajtspecialitásaival a vállalatcsoport, mely az ausztriai „Käsiade” Sajtolimpiáról már két aranyérmet hozott haza a Hajdú grill sajttal és joghurtsajttal.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
Optimisták a grillpiac szereplői az idei szezon előtt. Mert bár…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >