Új grillsajtot dob piacra a Hajdú
Új, minden eddiginél lágyabb és könnyebb grillsajttal jelentkezik a Kőröstej csoport márkája, a Hajdú. A Levante stílusnévvel megjelenő sajtot könnyedsége miatt a diétázók is bátran kipróbálhatják. Angliától a Távol-Keletig jelentős az érdeklődés a termék iránt, amely már májusban megjelenik a magyar üzletek polcain.
Egyre keresettebbek a grillsajtok a magyar vásárlók körében. Az egyik legnépszerűbb márkának a Hajdú grillsajtcsaládja számít, amely a nyárra vadonatúj külsővel és ismét különleges újdonsággal jelentkezik: a Hajdú serpenyős & grill sajttal.
„Azoknak ajánljuk új termékünket, akik az eddigi ciprusi halloumi típusú Hajdú grillsajtok mellett szívesen kipróbálnának egy jóval könnyebb, lágyabb sajtot is grillrácson vagy serpenyőben sütve. Az új sajt kedvelt friss sajttípus a Földközi-tenger keleti medencéjében, ezért is kapta a dallamos Levante nevet. Jó hír a diétázók számára, hogy a könnyedség nemcsak az új termék ízében és állagában, de kalóriatartalmában is jelentkezik. Emellett sütés nélkül is nagyon finom szendvicsekben vagy salátasajtként.” – jellemezte a terméket Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa. A sajt Angliától a Távol-Keletig jelentős érdeklődésre tart számot, a legnagyobb felvevőpiaca a Közel-Kelet.
A Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és egyik legjelentősebb élelmiszer-exportőre. Az 5 kontinens több mint 40 országába több százféle terméket szállító Kőröstej élen jár a magyar sajtok külföldi népszerűsítésében. A párizsi SIAL Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon és a kölni Anugán is rendszeresen nagy feltűnést kelt sajtspecialitásaival a vállalatcsoport, mely az ausztriai „Käsiade” Sajtolimpiáról már két aranyérmet hozott haza a Hajdú grill sajttal és joghurtsajttal.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >Úttörő innováció a sajtkészítésben: a NewMoo növényi alapú kazeint fejleszt
A NewMoo Ltd., egy izraeli élelmiszer-technológiai start-up vállalkozás, újraértelmezi a…
Tovább olvasom >Hajdú áfonyás-jalapeños grillsajt 240 g
A Hajdú grillsajtcsalád jelentős nemzetközi sikerei mellett hosszú évek óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >