Új grillsajtot dob piacra a Hajdú
Új, minden eddiginél lágyabb és könnyebb grillsajttal jelentkezik a Kőröstej csoport márkája, a Hajdú. A Levante stílusnévvel megjelenő sajtot könnyedsége miatt a diétázók is bátran kipróbálhatják. Angliától a Távol-Keletig jelentős az érdeklődés a termék iránt, amely már májusban megjelenik a magyar üzletek polcain.
Egyre keresettebbek a grillsajtok a magyar vásárlók körében. Az egyik legnépszerűbb márkának a Hajdú grillsajtcsaládja számít, amely a nyárra vadonatúj külsővel és ismét különleges újdonsággal jelentkezik: a Hajdú serpenyős & grill sajttal.
„Azoknak ajánljuk új termékünket, akik az eddigi ciprusi halloumi típusú Hajdú grillsajtok mellett szívesen kipróbálnának egy jóval könnyebb, lágyabb sajtot is grillrácson vagy serpenyőben sütve. Az új sajt kedvelt friss sajttípus a Földközi-tenger keleti medencéjében, ezért is kapta a dallamos Levante nevet. Jó hír a diétázók számára, hogy a könnyedség nemcsak az új termék ízében és állagában, de kalóriatartalmában is jelentkezik. Emellett sütés nélkül is nagyon finom szendvicsekben vagy salátasajtként.” – jellemezte a terméket Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa. A sajt Angliától a Távol-Keletig jelentős érdeklődésre tart számot, a legnagyobb felvevőpiaca a Közel-Kelet.
A Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és egyik legjelentősebb élelmiszer-exportőre. Az 5 kontinens több mint 40 országába több százféle terméket szállító Kőröstej élen jár a magyar sajtok külföldi népszerűsítésében. A párizsi SIAL Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon és a kölni Anugán is rendszeresen nagy feltűnést kelt sajtspecialitásaival a vállalatcsoport, mely az ausztriai „Käsiade” Sajtolimpiáról már két aranyérmet hozott haza a Hajdú grill sajttal és joghurtsajttal.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban lisztériás megbetegedések miatt visszahívtak sajttermékeket
A francia egészségügyi hatóságok 21 lisztériás megbetegedést azonosítottak, köztük két…
Tovább olvasom >Bezárja répcelaki ömlesztettsajt-gyártó üzemét a Savencia
Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >