Új Gösser-termék: 100% természetes citromlével és 0,0% alkohollal
A Gösser márka legújabb terméke az alkoholmentes Gösser NaturZitrone 0,0%, amely színében, ízében és megjelenésében olyan, mint a Gösser NaturZitrone, egy lényeges különbséggel: ez a termék bárhol, bármikor fogyasztható, akár autóvezetés, vagy sportolás előtt vagy közben is, hiszen nem tartalmaz alkoholt. A vállalat nagy sikert vár a terméktől.
A Gösser márka 2007 óta folyamatosan növekszik, 2009-ről 2010-re 18% volt a volumennövekedés. Ez a tendencia idén is folytatódik, hiszen a tavalyi év ezen időszakát (YTD) összehasonlítva az idei év eddigi időszakával 8%-os növekedés figyelhető meg. Emellett az ízesített sörök kategóriája, a radler szegmens is folyamatosan növekszik. Az igazi növekedés 2009 tavaszán indult, amikor bevezettük a Gösser NaturZitrone terméket a piacra. A tavalyi és az idei év ugyanazon időszakát figyelembe véve a kategória értékesítése 50%-kal emelkedett. Bár ez a termékcsoport kifejezetten szezonális, és még a szezon elején tartunk, az eddigi eredmények optimizmusra adnak okot.
A Heineken Hungária idei stratégiájának fontos része az innováció, ennek jegyében ebben az évben a Gösser NaturZitrone 0,0% már a harmadik termék, amit bevezet a piacra. Az új termék a 150 éves Gösser sör és 100%-os természetes citromlé házasításával keletkezett. Úgy nyújt felfrissülést, hogy közben korlátok nélkül élvezhessen a fogyasztó akár sportprogramot, vagy vezessen akár autót.
„Az új, alkoholmentes Gösser NaturZitrone terméktől hasonló sikereket várunk el, mint elődjétől, a NaturZitrone-tól. Azzal a céllal indítjuk útjára, hogy a kereskedelem legalább fél milliárd forint forgalmat realizálhasson belőle úgy, hogy közben az eredeti változat forgalma se csökkenjen.” – mondta Benedek László, értékesítési igazgató.
„Két hete kezdtük meg a forgalmazását, egyelőre úgy tűnik, hogy célunk könnyen teljesíthető. Sőt, a lehető legpozitívabbak az első visszajelzések!” – tette hozzá.
A Gösser NaturZitrone 0,0 % elkészítéséhez 100%-ban természetes citromlevet használnak, továbbá a termék nem tartalmaz tartósítószert, mesterséges színezéket, mesterséges édesítőt és mesterséges ízesítőt sem.
A kiváló nyári hűsítőként szolgáló Gösser NaturZitrone 0, 0 % nem feledkezik meg a szabadidőről sem, és természetességéhez híven támogatja a szabadban végezhető sportokat. Így a júniusban megrendezésre kerülő Balaton Bike Fest arany fokozatú szponzora, továbbá a Litkey vitorlás csapatot támogatja a sikerekhez vezető úton.
A termék bevezetéséhez kapcsolódó kampány is erőteljesen erre az elemre épül, hiszen az alap kreatív által sugallt frissesség és természetesség jelenik meg az összes kommunikációs eszközön. A TV kampány júniustól augusztus közepéig tart, ezen kívül országszerte citylightokon, bicilightokon és moving billboardokon is látható lesz a citromos hangulat. Természetesen a 4-6-os villamos sem marad ki a sorból, hiszen szintén júniustól Gösser NaturZitrone 0,0 %-ba öltözik.
A nyár elején szinte nem lesz olyan hely, vagy esemény, ahol ne találkozhatnánk a Gösser NaturZitrone 0,0 %-kal. A bevezetés során országszerte több százezer minta dobozt osztanak szét rendezvényeken, benzinkutakon, áruházakban és utcán. Valószínűleg nagy feltűnést kelt majd a két (ál)rendőr és a nagy citrom, akik a nyári melegben kellemes hűsítőt kínálnak az utca emberének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >