Új Gösser-termék: 100% természetes citromlével és 0,0% alkohollal
A Gösser márka legújabb terméke az alkoholmentes Gösser NaturZitrone 0,0%, amely színében, ízében és megjelenésében olyan, mint a Gösser NaturZitrone, egy lényeges különbséggel: ez a termék bárhol, bármikor fogyasztható, akár autóvezetés, vagy sportolás előtt vagy közben is, hiszen nem tartalmaz alkoholt. A vállalat nagy sikert vár a terméktől.
A Gösser márka 2007 óta folyamatosan növekszik, 2009-ről 2010-re 18% volt a volumennövekedés. Ez a tendencia idén is folytatódik, hiszen a tavalyi év ezen időszakát (YTD) összehasonlítva az idei év eddigi időszakával 8%-os növekedés figyelhető meg. Emellett az ízesített sörök kategóriája, a radler szegmens is folyamatosan növekszik. Az igazi növekedés 2009 tavaszán indult, amikor bevezettük a Gösser NaturZitrone terméket a piacra. A tavalyi és az idei év ugyanazon időszakát figyelembe véve a kategória értékesítése 50%-kal emelkedett. Bár ez a termékcsoport kifejezetten szezonális, és még a szezon elején tartunk, az eddigi eredmények optimizmusra adnak okot.
A Heineken Hungária idei stratégiájának fontos része az innováció, ennek jegyében ebben az évben a Gösser NaturZitrone 0,0% már a harmadik termék, amit bevezet a piacra. Az új termék a 150 éves Gösser sör és 100%-os természetes citromlé házasításával keletkezett. Úgy nyújt felfrissülést, hogy közben korlátok nélkül élvezhessen a fogyasztó akár sportprogramot, vagy vezessen akár autót.
„Az új, alkoholmentes Gösser NaturZitrone terméktől hasonló sikereket várunk el, mint elődjétől, a NaturZitrone-tól. Azzal a céllal indítjuk útjára, hogy a kereskedelem legalább fél milliárd forint forgalmat realizálhasson belőle úgy, hogy közben az eredeti változat forgalma se csökkenjen.” – mondta Benedek László, értékesítési igazgató.
„Két hete kezdtük meg a forgalmazását, egyelőre úgy tűnik, hogy célunk könnyen teljesíthető. Sőt, a lehető legpozitívabbak az első visszajelzések!” – tette hozzá.
A Gösser NaturZitrone 0,0 % elkészítéséhez 100%-ban természetes citromlevet használnak, továbbá a termék nem tartalmaz tartósítószert, mesterséges színezéket, mesterséges édesítőt és mesterséges ízesítőt sem.
A kiváló nyári hűsítőként szolgáló Gösser NaturZitrone 0, 0 % nem feledkezik meg a szabadidőről sem, és természetességéhez híven támogatja a szabadban végezhető sportokat. Így a júniusban megrendezésre kerülő Balaton Bike Fest arany fokozatú szponzora, továbbá a Litkey vitorlás csapatot támogatja a sikerekhez vezető úton.
A termék bevezetéséhez kapcsolódó kampány is erőteljesen erre az elemre épül, hiszen az alap kreatív által sugallt frissesség és természetesség jelenik meg az összes kommunikációs eszközön. A TV kampány júniustól augusztus közepéig tart, ezen kívül országszerte citylightokon, bicilightokon és moving billboardokon is látható lesz a citromos hangulat. Természetesen a 4-6-os villamos sem marad ki a sorból, hiszen szintén júniustól Gösser NaturZitrone 0,0 %-ba öltözik.
A nyár elején szinte nem lesz olyan hely, vagy esemény, ahol ne találkozhatnánk a Gösser NaturZitrone 0,0 %-kal. A bevezetés során országszerte több százezer minta dobozt osztanak szét rendezvényeken, benzinkutakon, áruházakban és utcán. Valószínűleg nagy feltűnést kelt majd a két (ál)rendőr és a nagy citrom, akik a nyári melegben kellemes hűsítőt kínálnak az utca emberének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >