Új globális márkafilozófiát és kommunikációs platformot vezetett be a Coca-Cola Company
2016 után ismét frissít a Coca-Cola: új globális kommunikációs platformot és hozzá tartozó márkafilozófiát vezet be „Nyiss a csodára” néven, amit első elemével, a „Coca-Cola összeköt minket” kampánnyal indítanak útjára szerte a világon. A platform részeként a régóta érintetlen ikonikus logó is új perspektívát kap.
A Coca-Cola szeptember 29-én mutatta be az új globális márkafilozófiáját és kommunikációs platformját, amelynek nyitókampánya – a „Nyiss a csodára” – az emberi lét valódi csodájának ünneplésére buzdít mindannyiunkat. A platform új, a mai világra szabott relevanciával frissíti fel a márka hagyományos ígéretét, miszerint minden nap összehozzák és felvidítják az embereket. 2016 óta ez a Coca-Cola első globális márkamegújítása.
A platform üzenete az elmúlt másfél év tanulságaira épül: minden nap csodákkal vagyunk körülvéve, s bár nem mindig vesszük ezeket észre, olykor a legváratlanabb pillanatokban megtörténik a varázslat és ez az a pillanat, amikor az egyszerű és megszokott hétköznapokból valami különleges születik.
„A Nyiss a csodára” filozófia abban a hitünkben gyökerezik, hogy a kettősségek gazdagabbá és érdekesebbé teszik a világot – mert a világunk tele van különleges emberekkel, váratlan lehetőségekkel és csodálatos pillanatokkal. Ugyanakkor a Coca-Cola márka esszenciáját is kifejezi: minden korty egy élmény. A ‘Nyiss a csodára’ nem egy egyszeri kampány: hosszú távú márkafilozófia és hit, amely a Coca-Cola védjegyek marketingjét és kommunikációját fogja vezérelni és irányítani”
– mondta Manolo Arroyo, a The Coca-Cola Company marketing vezérigazgatója.
A “Nyiss a csodára” platformmal a Coca-Cola termékek csomagolása is megújult: az egész világon egységes vizuális identitás az ikonikus Coca-Cola logót új perspektívából mutatja be. A csomagolási dizájnrendszer letisztult, eltűnt belőle a vörös kör, így világszerte egyformán kiemelkedik az ikonikus logó. Ez a központi gondolatmenet inspirálta az „Ölelés” logót is, amely vizuális keretként szolgál az emberekben rejlő csodát megjelenítő pillanatok ünnepléséhez.
A kampányban a Coca-Cola különböző művészekkel működik együtt, mint például Wieden+Kennedy London, KnownUnknown és Kenyon Weston is.
A platform bevezetéséhez készült film „A Coca-Cola összeköt minket” metaforát mutatja be, amely arról a meggyőződésről szól, hogy ami összeköt bennünket, az nagyobb, mint ami megkülönböztet egymástól; a Coca-Cola pedig – mint az összetartozás szimbóluma – összekötheti a különböző univerzumokat egymással. A videóban három ismert játékos is szerepet kap: DJ Alan Walker, a Team Liquid Aerial Powers és Average Jonas, megalkotásában pedig a BETC Worldwide reklámügynökség mellett Daniel Wolfe filmrendező, valamint a gaming és CGI specialista produkciós partner, a Mathematic is vett részt.
„A Nyiss a csodára platformmal olyan különleges és egyedi élményekkel szeretnénk megszólítani a fogyasztóinkat, amik teljesen különböznek az eddig megszokott kommunikációnktól” – mondta Arroyo. „A Coca-Cola összeköt minket kampány megalkotásakor gamerekkel, kreátorokkal és a Twitch-csel dolgoztunk együtt, hogy egy olyan valóságban is meg tudjuk szólítani az embereket, amit korábban nem ismertünk, és ez egy nagyon-nagyon izgalmas feladat volt számunkra”
– tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >