Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a szeszesital-gyártó óriás, amely a vállalat luxusmárkáit hivatott összefogni.
Az új struktúra olyan ikonikus vagyonelemeket integrál egy portfólióba, mint a Brora és a Port Ellen, valamint a skót márka– és látogatóközpontokat, így például a Johnnie Walker Princes Street-et, mely három év alatt 141 országból több mint egymillió látogatót fogadott, továbbá a Justerini & Brooks luxusbor-üzletágat.
A Diageo Luxury Group felel a luxusstratégiák kidolgozásáért és azon márkák növekedésének felgyorsításáért, amelyek kiskereskedelmi ára 100 dollár (94 euró) vagy afölött van. A vállalat szerint ez az árkategória 2020 óta a leggyorsabban növekvő szegmens a nemzetközi szeszesital-piacon, amit olyan hosszú távú fogyasztói trendek támogatnak, mint például a fiatalabb generációk fokozódó érdeklődése a prémium termékek iránt.
A Diageo Luxury Group külön figyelmet szentel a világ kulcsfontosságú nagyvárosainak, a globális utazásoknak és Nagy-Britanniának, amely a skót whisky otthona.
Csak skót whiskyből a Diageo több mint 30 lepárlóüzemben érlelődő 10 millió hordóhoz fér hozzá, ami a Skóciában érő teljes készlet körülbelül felét teszi ki. Ezek között megtalálhatók olyan különlegességek, mint a Port Ellen és a Brora „szellemkészletei” is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >