Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a szeszesital-gyártó óriás, amely a vállalat luxusmárkáit hivatott összefogni.
Az új struktúra olyan ikonikus vagyonelemeket integrál egy portfólióba, mint a Brora és a Port Ellen, valamint a skót márka– és látogatóközpontokat, így például a Johnnie Walker Princes Street-et, mely három év alatt 141 országból több mint egymillió látogatót fogadott, továbbá a Justerini & Brooks luxusbor-üzletágat.
A Diageo Luxury Group felel a luxusstratégiák kidolgozásáért és azon márkák növekedésének felgyorsításáért, amelyek kiskereskedelmi ára 100 dollár (94 euró) vagy afölött van. A vállalat szerint ez az árkategória 2020 óta a leggyorsabban növekvő szegmens a nemzetközi szeszesital-piacon, amit olyan hosszú távú fogyasztói trendek támogatnak, mint például a fiatalabb generációk fokozódó érdeklődése a prémium termékek iránt.
A Diageo Luxury Group külön figyelmet szentel a világ kulcsfontosságú nagyvárosainak, a globális utazásoknak és Nagy-Britanniának, amely a skót whisky otthona.
Csak skót whiskyből a Diageo több mint 30 lepárlóüzemben érlelődő 10 millió hordóhoz fér hozzá, ami a Skóciában érő teljes készlet körülbelül felét teszi ki. Ezek között megtalálhatók olyan különlegességek, mint a Port Ellen és a Brora „szellemkészletei” is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >Kizsákmányolt munkások, luxusmárkák – sötét árnyék vetül a divatipar profitjára
A világ ruházati szektora mára billió dolláros üzletté nőtte ki…
Tovább olvasom >Luxus európai kézművesség kontra globális nyomás – Trump új kereskedelmi terve megrengetheti a prémium divatszektort
Újabb kihívás előtt állnak az európai luxusmárkák: Donald Trump legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >