Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a szeszesital-gyártó óriás, amely a vállalat luxusmárkáit hivatott összefogni.
Az új struktúra olyan ikonikus vagyonelemeket integrál egy portfólióba, mint a Brora és a Port Ellen, valamint a skót márka– és látogatóközpontokat, így például a Johnnie Walker Princes Street-et, mely három év alatt 141 országból több mint egymillió látogatót fogadott, továbbá a Justerini & Brooks luxusbor-üzletágat.
A Diageo Luxury Group felel a luxusstratégiák kidolgozásáért és azon márkák növekedésének felgyorsításáért, amelyek kiskereskedelmi ára 100 dollár (94 euró) vagy afölött van. A vállalat szerint ez az árkategória 2020 óta a leggyorsabban növekvő szegmens a nemzetközi szeszesital-piacon, amit olyan hosszú távú fogyasztói trendek támogatnak, mint például a fiatalabb generációk fokozódó érdeklődése a prémium termékek iránt.
A Diageo Luxury Group külön figyelmet szentel a világ kulcsfontosságú nagyvárosainak, a globális utazásoknak és Nagy-Britanniának, amely a skót whisky otthona.
Csak skót whiskyből a Diageo több mint 30 lepárlóüzemben érlelődő 10 millió hordóhoz fér hozzá, ami a Skóciában érő teljes készlet körülbelül felét teszi ki. Ezek között megtalálhatók olyan különlegességek, mint a Port Ellen és a Brora „szellemkészletei” is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Luxus európai kézművesség kontra globális nyomás – Trump új kereskedelmi terve megrengetheti a prémium divatszektort
Újabb kihívás előtt állnak az európai luxusmárkák: Donald Trump legújabb…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >