Új gazdaságos ajánlatok bevezetésére készül a Mondelez International az Egyesült Államokban
A Mondelēz International új gazdaságos opciókkal bővíti kínálatát az Egyesült Államokban válaszul arra, hogy a fogyasztói árak elhúzódó emelkedése közepette megváltozott az érték fogalma a vásárlók számára.
Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója Wall Street-i elemzőknek elmondta, hogy az ár-érték arányt egyes fogyasztói csoportok immár a csomagonkénti ár helyett – amely a vállalat családi kiszerelésű kínálatának kedvez – az általuk megfizethető teljes kosárméretre vonatkoztatják.
Ez különösen az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók körében figyelhető meg. Van de Put szerint, ha a kekszek (sütemények és krékerek) ára megfelelő, a fogyasztók megveszik azokat, ellenkező esetben azonban a vásárlók nem fogják a termékeket a kosarukba tenni.
Elmondta, hogy a Mondelēz új „célzott promóciókat indít” az olyan márkák esetében, mint a Chips Ahoy!, amelyeket érintett az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók „hezitálása”.
A chicagói székhelyű élelmiszergyártó még ebben az évben további kiszerelésekkel tervezi bővíti az Egyesült Államokban Oreo, Chips Ahoy! és Ritz kínálatát a 3-4 dolláros árkategóriában.
– Több promóció, kisebb kiszerelések kínálása, a forgalmazás ösztönzése, ezek azok a megoldások, amelyeket tervezünk – mondta Van de Put. – Már most látjuk az előnyöket.
– A Chips Ahoy! „elég szépen lábadozik”, míg az Oreo és a Ritz piaci részesedése növekszik – jegyezte meg a szakember.
Van de Put jelezte, hogy az is megváltozott, hol vásárolnak a fogyasztók. Rávilágított, hogy a kekszkategória a legnagyobb növekedést olyan helyeken tapasztalja, mint a Walmart, míg az élelmiszerüzletekben csökken a termékcsoport részesedése.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
IHL Group: az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők profitálhatnak a mesterséges intelligenciából, egyesek nagyobb mértékben, mint…
Tovább olvasom >Az ünnepi vásárlási tervekre hatással lesznek a magas árak az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban a fogyasztók közel kétharmada úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az infláció most csökken, de év végére újabb növekedés várható
Az augusztusi hónapban a magyar infláció enyhülést mutatott, de az…
Tovább olvasom >MTÜ: egymilliárd forint értékű támogatást hívhatnak le a vidéki kávéházak és alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhelyek
Mintegy ezer vidéki kávézó és alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhely pályázhat…
Tovább olvasom >A NAV revizorai minden ötödik ellenőrzésnél találtak hibát a nyári akcióban
A Balatonnál és a Velencei-tónál a revizorok több mint háromezer…
Tovább olvasom >