Új gazdaságos ajánlatok bevezetésére készül a Mondelez International az Egyesült Államokban
A Mondelēz International új gazdaságos opciókkal bővíti kínálatát az Egyesült Államokban válaszul arra, hogy a fogyasztói árak elhúzódó emelkedése közepette megváltozott az érték fogalma a vásárlók számára.
Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója Wall Street-i elemzőknek elmondta, hogy az ár-érték arányt egyes fogyasztói csoportok immár a csomagonkénti ár helyett – amely a vállalat családi kiszerelésű kínálatának kedvez – az általuk megfizethető teljes kosárméretre vonatkoztatják.
Ez különösen az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók körében figyelhető meg. Van de Put szerint, ha a kekszek (sütemények és krékerek) ára megfelelő, a fogyasztók megveszik azokat, ellenkező esetben azonban a vásárlók nem fogják a termékeket a kosarukba tenni.
Elmondta, hogy a Mondelēz új „célzott promóciókat indít” az olyan márkák esetében, mint a Chips Ahoy!, amelyeket érintett az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók „hezitálása”.
A chicagói székhelyű élelmiszergyártó még ebben az évben további kiszerelésekkel tervezi bővíti az Egyesült Államokban Oreo, Chips Ahoy! és Ritz kínálatát a 3-4 dolláros árkategóriában.
– Több promóció, kisebb kiszerelések kínálása, a forgalmazás ösztönzése, ezek azok a megoldások, amelyeket tervezünk – mondta Van de Put. – Már most látjuk az előnyöket.
– A Chips Ahoy! „elég szépen lábadozik”, míg az Oreo és a Ritz piaci részesedése növekszik – jegyezte meg a szakember.
Van de Put jelezte, hogy az is megváltozott, hol vásárolnak a fogyasztók. Rávilágított, hogy a kekszkategória a legnagyobb növekedést olyan helyeken tapasztalja, mint a Walmart, míg az élelmiszerüzletekben csökken a termékcsoport részesedése.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >