Új gazdaságos ajánlatok bevezetésére készül a Mondelez International az Egyesült Államokban
A Mondelēz International új gazdaságos opciókkal bővíti kínálatát az Egyesült Államokban válaszul arra, hogy a fogyasztói árak elhúzódó emelkedése közepette megváltozott az érték fogalma a vásárlók számára.
Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója Wall Street-i elemzőknek elmondta, hogy az ár-érték arányt egyes fogyasztói csoportok immár a csomagonkénti ár helyett – amely a vállalat családi kiszerelésű kínálatának kedvez – az általuk megfizethető teljes kosárméretre vonatkoztatják.
Ez különösen az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók körében figyelhető meg. Van de Put szerint, ha a kekszek (sütemények és krékerek) ára megfelelő, a fogyasztók megveszik azokat, ellenkező esetben azonban a vásárlók nem fogják a termékeket a kosarukba tenni.
Elmondta, hogy a Mondelēz új „célzott promóciókat indít” az olyan márkák esetében, mint a Chips Ahoy!, amelyeket érintett az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók „hezitálása”.
A chicagói székhelyű élelmiszergyártó még ebben az évben további kiszerelésekkel tervezi bővíti az Egyesült Államokban Oreo, Chips Ahoy! és Ritz kínálatát a 3-4 dolláros árkategóriában.
– Több promóció, kisebb kiszerelések kínálása, a forgalmazás ösztönzése, ezek azok a megoldások, amelyeket tervezünk – mondta Van de Put. – Már most látjuk az előnyöket.
– A Chips Ahoy! „elég szépen lábadozik”, míg az Oreo és a Ritz piaci részesedése növekszik – jegyezte meg a szakember.
Van de Put jelezte, hogy az is megváltozott, hol vásárolnak a fogyasztók. Rávilágított, hogy a kekszkategória a legnagyobb növekedést olyan helyeken tapasztalja, mint a Walmart, míg az élelmiszerüzletekben csökken a termékcsoport részesedése.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >