Új gazdaságos ajánlatok bevezetésére készül a Mondelez International az Egyesült Államokban
A Mondelēz International új gazdaságos opciókkal bővíti kínálatát az Egyesült Államokban válaszul arra, hogy a fogyasztói árak elhúzódó emelkedése közepette megváltozott az érték fogalma a vásárlók számára.
Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója Wall Street-i elemzőknek elmondta, hogy az ár-érték arányt egyes fogyasztói csoportok immár a csomagonkénti ár helyett – amely a vállalat családi kiszerelésű kínálatának kedvez – az általuk megfizethető teljes kosárméretre vonatkoztatják.
Ez különösen az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók körében figyelhető meg. Van de Put szerint, ha a kekszek (sütemények és krékerek) ára megfelelő, a fogyasztók megveszik azokat, ellenkező esetben azonban a vásárlók nem fogják a termékeket a kosarukba tenni.
Elmondta, hogy a Mondelēz új „célzott promóciókat indít” az olyan márkák esetében, mint a Chips Ahoy!, amelyeket érintett az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók „hezitálása”.
A chicagói székhelyű élelmiszergyártó még ebben az évben további kiszerelésekkel tervezi bővíti az Egyesült Államokban Oreo, Chips Ahoy! és Ritz kínálatát a 3-4 dolláros árkategóriában.
– Több promóció, kisebb kiszerelések kínálása, a forgalmazás ösztönzése, ezek azok a megoldások, amelyeket tervezünk – mondta Van de Put. – Már most látjuk az előnyöket.
– A Chips Ahoy! „elég szépen lábadozik”, míg az Oreo és a Ritz piaci részesedése növekszik – jegyezte meg a szakember.
Van de Put jelezte, hogy az is megváltozott, hol vásárolnak a fogyasztók. Rávilágított, hogy a kekszkategória a legnagyobb növekedést olyan helyeken tapasztalja, mint a Walmart, míg az élelmiszerüzletekben csökken a termékcsoport részesedése.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >