Új gazdaságos ajánlatok bevezetésére készül a Mondelez International az Egyesült Államokban
A Mondelēz International új gazdaságos opciókkal bővíti kínálatát az Egyesült Államokban válaszul arra, hogy a fogyasztói árak elhúzódó emelkedése közepette megváltozott az érték fogalma a vásárlók számára.
Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója Wall Street-i elemzőknek elmondta, hogy az ár-érték arányt egyes fogyasztói csoportok immár a csomagonkénti ár helyett – amely a vállalat családi kiszerelésű kínálatának kedvez – az általuk megfizethető teljes kosárméretre vonatkoztatják.
Ez különösen az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók körében figyelhető meg. Van de Put szerint, ha a kekszek (sütemények és krékerek) ára megfelelő, a fogyasztók megveszik azokat, ellenkező esetben azonban a vásárlók nem fogják a termékeket a kosarukba tenni.
Elmondta, hogy a Mondelēz új „célzott promóciókat indít” az olyan márkák esetében, mint a Chips Ahoy!, amelyeket érintett az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók „hezitálása”.
A chicagói székhelyű élelmiszergyártó még ebben az évben további kiszerelésekkel tervezi bővíti az Egyesült Államokban Oreo, Chips Ahoy! és Ritz kínálatát a 3-4 dolláros árkategóriában.
– Több promóció, kisebb kiszerelések kínálása, a forgalmazás ösztönzése, ezek azok a megoldások, amelyeket tervezünk – mondta Van de Put. – Már most látjuk az előnyöket.
– A Chips Ahoy! „elég szépen lábadozik”, míg az Oreo és a Ritz piaci részesedése növekszik – jegyezte meg a szakember.
Van de Put jelezte, hogy az is megváltozott, hol vásárolnak a fogyasztók. Rávilágított, hogy a kekszkategória a legnagyobb növekedést olyan helyeken tapasztalja, mint a Walmart, míg az élelmiszerüzletekben csökken a termékcsoport részesedése.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >