Új gamer energiaitalok a HELL-től Itt a HELL Gamer Edition termékcsalád
Új termékcsaláddal jelentkezik a HELL ENERGY, kifejezetten a videojáték kedvelőkre gondolva indítja el legújabb energiaital családját, a HELL Gamer Edition-t. Játékokat idéző név és design, 3 frissítő íz, aminosavak, B-vitamin és 32 mg/100 ml koffeintartalom biztosítja, hogy minden adott legyen egy jó game-hez.
Hazánkban 3,8 millió ember játszik számítógépen, konzolon vagy mobileszközökön, közülük több mint 500 ezren tekinthetők hardcore gamereknek. Ők azok, akik e-sport játékot játszanak, versenyzők vagy részt vettek már offline e-sport rendezvényen. Jellemző rájuk, hogy nagyon sok időt töltenek gép előtt, hétköznap átlagosan 3,5 órát, de ez hétvégén akár a 6 órát is elérheti.
Egy jó gamernek számos elvárásnak kell megfelelnie: hosszú órákon keresztül kell koncentrálnia a játékra, akár éjszaka is.
„Ahogyan fogyasztóink már megszokhatták, hazai piacvezető gyártóként szeretünk folyamatos újdonságokkal előállni, és mindig többet nyújtani márkánk kedvelőinek. Kifejezetten a gamerekre gondolva terveztük meg új italaink dizájnját és büszkén mutatjuk be a magyar és nemzetközi színtéren debütáló HELL ENERGY Gamer energiaital családot”– mondta el Schmidt Krisztián, a HELL ENERGY Magyarország Kft. kreatív marketingigazgatója.
A HELL Gamer Edition italainak összetétele a hozzáadott aminosavaknak, az energiaitaloktól megszokott koffein tartalomnak és a B vitamintartalmának köszönhetően hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez.
A játékkal töltött idő ezentúl 3 különleges, fantasztikus ízzel érkezik:
• ARCADE Tropical Bomb, egzotikus ízével a dzsungel hangulatát hozza el
• NOVA Cherry Beam, fekete cseresznye frissítő ízét még egy nehezebb küldetés vagy csata során is élvezheted
• PvP Coco Split, kókuszos ízvilágával a trópusokra repít
A termékek jelen pillanatban a HELL ENERGY webshopjában érhetők el, majd áprilistól már az üzletekben is kaphatók lesznek!
Játssz te is az ördöggel!
Kapcsolódó cikkeink
Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >Nébih: jelölési problémákat találtak az energiaitaloknál
Energiaitalokat vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), biztonsági probléma nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >