Új gamer energiaitalok a HELL-től Itt a HELL Gamer Edition termékcsalád
Új termékcsaláddal jelentkezik a HELL ENERGY, kifejezetten a videojáték kedvelőkre gondolva indítja el legújabb energiaital családját, a HELL Gamer Edition-t. Játékokat idéző név és design, 3 frissítő íz, aminosavak, B-vitamin és 32 mg/100 ml koffeintartalom biztosítja, hogy minden adott legyen egy jó game-hez.
Hazánkban 3,8 millió ember játszik számítógépen, konzolon vagy mobileszközökön, közülük több mint 500 ezren tekinthetők hardcore gamereknek. Ők azok, akik e-sport játékot játszanak, versenyzők vagy részt vettek már offline e-sport rendezvényen. Jellemző rájuk, hogy nagyon sok időt töltenek gép előtt, hétköznap átlagosan 3,5 órát, de ez hétvégén akár a 6 órát is elérheti.
Egy jó gamernek számos elvárásnak kell megfelelnie: hosszú órákon keresztül kell koncentrálnia a játékra, akár éjszaka is.
„Ahogyan fogyasztóink már megszokhatták, hazai piacvezető gyártóként szeretünk folyamatos újdonságokkal előállni, és mindig többet nyújtani márkánk kedvelőinek. Kifejezetten a gamerekre gondolva terveztük meg új italaink dizájnját és büszkén mutatjuk be a magyar és nemzetközi színtéren debütáló HELL ENERGY Gamer energiaital családot”– mondta el Schmidt Krisztián, a HELL ENERGY Magyarország Kft. kreatív marketingigazgatója.
A HELL Gamer Edition italainak összetétele a hozzáadott aminosavaknak, az energiaitaloktól megszokott koffein tartalomnak és a B vitamintartalmának köszönhetően hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez.
A játékkal töltött idő ezentúl 3 különleges, fantasztikus ízzel érkezik:
• ARCADE Tropical Bomb, egzotikus ízével a dzsungel hangulatát hozza el
• NOVA Cherry Beam, fekete cseresznye frissítő ízét még egy nehezebb küldetés vagy csata során is élvezheted
• PvP Coco Split, kókuszos ízvilágával a trópusokra repít
A termékek jelen pillanatban a HELL ENERGY webshopjában érhetők el, majd áprilistól már az üzletekben is kaphatók lesznek!
Játssz te is az ördöggel!
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >