Új gamer energiaitalok a HELL-től Itt a HELL Gamer Edition termékcsalád
Új termékcsaláddal jelentkezik a HELL ENERGY, kifejezetten a videojáték kedvelőkre gondolva indítja el legújabb energiaital családját, a HELL Gamer Edition-t. Játékokat idéző név és design, 3 frissítő íz, aminosavak, B-vitamin és 32 mg/100 ml koffeintartalom biztosítja, hogy minden adott legyen egy jó game-hez.
Hazánkban 3,8 millió ember játszik számítógépen, konzolon vagy mobileszközökön, közülük több mint 500 ezren tekinthetők hardcore gamereknek. Ők azok, akik e-sport játékot játszanak, versenyzők vagy részt vettek már offline e-sport rendezvényen. Jellemző rájuk, hogy nagyon sok időt töltenek gép előtt, hétköznap átlagosan 3,5 órát, de ez hétvégén akár a 6 órát is elérheti.
Egy jó gamernek számos elvárásnak kell megfelelnie: hosszú órákon keresztül kell koncentrálnia a játékra, akár éjszaka is.
„Ahogyan fogyasztóink már megszokhatták, hazai piacvezető gyártóként szeretünk folyamatos újdonságokkal előállni, és mindig többet nyújtani márkánk kedvelőinek. Kifejezetten a gamerekre gondolva terveztük meg új italaink dizájnját és büszkén mutatjuk be a magyar és nemzetközi színtéren debütáló HELL ENERGY Gamer energiaital családot”– mondta el Schmidt Krisztián, a HELL ENERGY Magyarország Kft. kreatív marketingigazgatója.
A HELL Gamer Edition italainak összetétele a hozzáadott aminosavaknak, az energiaitaloktól megszokott koffein tartalomnak és a B vitamintartalmának köszönhetően hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez.
A játékkal töltött idő ezentúl 3 különleges, fantasztikus ízzel érkezik:
• ARCADE Tropical Bomb, egzotikus ízével a dzsungel hangulatát hozza el
• NOVA Cherry Beam, fekete cseresznye frissítő ízét még egy nehezebb küldetés vagy csata során is élvezheted
• PvP Coco Split, kókuszos ízvilágával a trópusokra repít
A termékek jelen pillanatban a HELL ENERGY webshopjában érhetők el, majd áprilistól már az üzletekben is kaphatók lesznek!
Játssz te is az ördöggel!
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >