Új gamer energiaitalok a HELL-től Itt a HELL Gamer Edition termékcsalád
Új termékcsaláddal jelentkezik a HELL ENERGY, kifejezetten a videojáték kedvelőkre gondolva indítja el legújabb energiaital családját, a HELL Gamer Edition-t. Játékokat idéző név és design, 3 frissítő íz, aminosavak, B-vitamin és 32 mg/100 ml koffeintartalom biztosítja, hogy minden adott legyen egy jó game-hez.
Hazánkban 3,8 millió ember játszik számítógépen, konzolon vagy mobileszközökön, közülük több mint 500 ezren tekinthetők hardcore gamereknek. Ők azok, akik e-sport játékot játszanak, versenyzők vagy részt vettek már offline e-sport rendezvényen. Jellemző rájuk, hogy nagyon sok időt töltenek gép előtt, hétköznap átlagosan 3,5 órát, de ez hétvégén akár a 6 órát is elérheti.
Egy jó gamernek számos elvárásnak kell megfelelnie: hosszú órákon keresztül kell koncentrálnia a játékra, akár éjszaka is.
„Ahogyan fogyasztóink már megszokhatták, hazai piacvezető gyártóként szeretünk folyamatos újdonságokkal előállni, és mindig többet nyújtani márkánk kedvelőinek. Kifejezetten a gamerekre gondolva terveztük meg új italaink dizájnját és büszkén mutatjuk be a magyar és nemzetközi színtéren debütáló HELL ENERGY Gamer energiaital családot”– mondta el Schmidt Krisztián, a HELL ENERGY Magyarország Kft. kreatív marketingigazgatója.
A HELL Gamer Edition italainak összetétele a hozzáadott aminosavaknak, az energiaitaloktól megszokott koffein tartalomnak és a B vitamintartalmának köszönhetően hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez.
A játékkal töltött idő ezentúl 3 különleges, fantasztikus ízzel érkezik:
• ARCADE Tropical Bomb, egzotikus ízével a dzsungel hangulatát hozza el
• NOVA Cherry Beam, fekete cseresznye frissítő ízét még egy nehezebb küldetés vagy csata során is élvezheted
• PvP Coco Split, kókuszos ízvilágával a trópusokra repít
A termékek jelen pillanatban a HELL ENERGY webshopjában érhetők el, majd áprilistól már az üzletekben is kaphatók lesznek!
Játssz te is az ördöggel!
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >