Új, főleg zöldség-gyümölcsértékesítésre összpontosító üzletformátumot nyitott a Carrefour Franciaországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 07. 09:49

A Carrefour France első két Potager City üzlete Párizsban „kiváló minőségű” gyümölcsökre és zöldségekre összpontosít „tisztességes áron”.

Az üzletek 100 különböző terméket kínálnak, amelyek a teljes eladótér több mint 50%-át foglalják el, és amelyek jelentős részét a szezonális gyümölcsök és zöldségek teszik ki.

A választék – az üzlettől függően – a regeneratív gazdálkodást népszerűsítő Omie & Cie mintegy 170 élelmiszeripari termékével, a Le Petit Ballon-nal együttműködésben mintegy 40 bor SKU-val, valamint mintegy 230 önkiszolgáló pultban elérhető friss termékkel, így sajtokkal, tejtermékekkel, húsokkal és ultrafriss termékekkel, egészül ki.

Az üzletek igényes megjelenése ellenére az árak 10-12%-kal alacsonyabbak, mint a konkurens üzletek zöldség-gyümölcs részlegein, és akár 40%-kal olcsóbbak, mint a piacon kapható friss termékek.

Az új márka önmagát a rövid ellátási lánccal, helyi termékbeszerzéssel és a fenntartható gazdálkodásban készült termékek értékesítésével különbözteti meg versenytársaitól.

A Potager City üzletekben a közvetlenül a kiskereskedő e-kereskedelmi weboldaláról rendelt gyümölcs- és zöldségkosarak is átvehetők.

A Carrefour 2020-ban vásárolta meg a Potager City-t, amely online előfizetéses extrafriss és szezonális zöldség-gyümölcsdobozokat kínált. Azóta a Potager City tovább nőtt: árbevétele eléri a 20 millió eurót, vásárlói száma a 250ezret, átvevőpontjai száma pedig meghaladja a 700-at.

ESM

Kapcsolódó cikkeink