Új, főleg zöldség-gyümölcsértékesítésre összpontosító üzletformátumot nyitott a Carrefour Franciaországban
A Carrefour France első két Potager City üzlete Párizsban „kiváló minőségű” gyümölcsökre és zöldségekre összpontosít „tisztességes áron”.
Az üzletek 100 különböző terméket kínálnak, amelyek a teljes eladótér több mint 50%-át foglalják el, és amelyek jelentős részét a szezonális gyümölcsök és zöldségek teszik ki.
A választék – az üzlettől függően – a regeneratív gazdálkodást népszerűsítő Omie & Cie mintegy 170 élelmiszeripari termékével, a Le Petit Ballon-nal együttműködésben mintegy 40 bor SKU-val, valamint mintegy 230 önkiszolgáló pultban elérhető friss termékkel, így sajtokkal, tejtermékekkel, húsokkal és ultrafriss termékekkel, egészül ki.
Az üzletek igényes megjelenése ellenére az árak 10-12%-kal alacsonyabbak, mint a konkurens üzletek zöldség-gyümölcs részlegein, és akár 40%-kal olcsóbbak, mint a piacon kapható friss termékek.
Az új márka önmagát a rövid ellátási lánccal, helyi termékbeszerzéssel és a fenntartható gazdálkodásban készült termékek értékesítésével különbözteti meg versenytársaitól.
A Potager City üzletekben a közvetlenül a kiskereskedő e-kereskedelmi weboldaláról rendelt gyümölcs- és zöldségkosarak is átvehetők.
A Carrefour 2020-ban vásárolta meg a Potager City-t, amely online előfizetéses extrafriss és szezonális zöldség-gyümölcsdobozokat kínált. Azóta a Potager City tovább nőtt: árbevétele eléri a 20 millió eurót, vásárlói száma a 250ezret, átvevőpontjai száma pedig meghaladja a 700-at.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Nem eszünk elég zöldséget és gyümölcsöt
A Freshfel Europe által közölt friss adatok alapján Magyarország az…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >