Új, főleg zöldség-gyümölcsértékesítésre összpontosító üzletformátumot nyitott a Carrefour Franciaországban
A Carrefour France első két Potager City üzlete Párizsban „kiváló minőségű” gyümölcsökre és zöldségekre összpontosít „tisztességes áron”.
Az üzletek 100 különböző terméket kínálnak, amelyek a teljes eladótér több mint 50%-át foglalják el, és amelyek jelentős részét a szezonális gyümölcsök és zöldségek teszik ki.
A választék – az üzlettől függően – a regeneratív gazdálkodást népszerűsítő Omie & Cie mintegy 170 élelmiszeripari termékével, a Le Petit Ballon-nal együttműködésben mintegy 40 bor SKU-val, valamint mintegy 230 önkiszolgáló pultban elérhető friss termékkel, így sajtokkal, tejtermékekkel, húsokkal és ultrafriss termékekkel, egészül ki.
Az üzletek igényes megjelenése ellenére az árak 10-12%-kal alacsonyabbak, mint a konkurens üzletek zöldség-gyümölcs részlegein, és akár 40%-kal olcsóbbak, mint a piacon kapható friss termékek.
Az új márka önmagát a rövid ellátási lánccal, helyi termékbeszerzéssel és a fenntartható gazdálkodásban készült termékek értékesítésével különbözteti meg versenytársaitól.
A Potager City üzletekben a közvetlenül a kiskereskedő e-kereskedelmi weboldaláról rendelt gyümölcs- és zöldségkosarak is átvehetők.
A Carrefour 2020-ban vásárolta meg a Potager City-t, amely online előfizetéses extrafriss és szezonális zöldség-gyümölcsdobozokat kínált. Azóta a Potager City tovább nőtt: árbevétele eléri a 20 millió eurót, vásárlói száma a 250ezret, átvevőpontjai száma pedig meghaladja a 700-at.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >