Új, főleg zöldség-gyümölcsértékesítésre összpontosító üzletformátumot nyitott a Carrefour Franciaországban
A Carrefour France első két Potager City üzlete Párizsban „kiváló minőségű” gyümölcsökre és zöldségekre összpontosít „tisztességes áron”.
Az üzletek 100 különböző terméket kínálnak, amelyek a teljes eladótér több mint 50%-át foglalják el, és amelyek jelentős részét a szezonális gyümölcsök és zöldségek teszik ki.
A választék – az üzlettől függően – a regeneratív gazdálkodást népszerűsítő Omie & Cie mintegy 170 élelmiszeripari termékével, a Le Petit Ballon-nal együttműködésben mintegy 40 bor SKU-val, valamint mintegy 230 önkiszolgáló pultban elérhető friss termékkel, így sajtokkal, tejtermékekkel, húsokkal és ultrafriss termékekkel, egészül ki.
Az üzletek igényes megjelenése ellenére az árak 10-12%-kal alacsonyabbak, mint a konkurens üzletek zöldség-gyümölcs részlegein, és akár 40%-kal olcsóbbak, mint a piacon kapható friss termékek.
Az új márka önmagát a rövid ellátási lánccal, helyi termékbeszerzéssel és a fenntartható gazdálkodásban készült termékek értékesítésével különbözteti meg versenytársaitól.
A Potager City üzletekben a közvetlenül a kiskereskedő e-kereskedelmi weboldaláról rendelt gyümölcs- és zöldségkosarak is átvehetők.
A Carrefour 2020-ban vásárolta meg a Potager City-t, amely online előfizetéses extrafriss és szezonális zöldség-gyümölcsdobozokat kínált. Azóta a Potager City tovább nőtt: árbevétele eléri a 20 millió eurót, vásárlói száma a 250ezret, átvevőpontjai száma pedig meghaladja a 700-at.
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >