Új Fogyasztói marketing igazgató a FrieslandCampina Hungária ZRt.-nél
2010. április 1-től Razvan Orbulescu a FrieslandCampina magyarországi leányvállalatának új Fogyasztói marketing igazgatója. A nagy múltú nemzetközi vállalat olyan neves, piacvezető márkákkal van jelen a tejpiacon, mint a Pöttyös, Milli és Completa.
A román származású Orbulescu úr karrierje 1999-ben indult a Belcar Romániánál. A FrieslandCampinához a Belcar 2000-ben történő felvásárlásakor csatlakozott. Ezután különböző munkaköröket töltött be marketing területen, majd 2004-ben kinevezésre került a FrieslandCampina Románia Marketing igazgatói pozíciójába.
Razvan Orbulescu Menedzsment és üzleti elemzői tanulmányokat folytatott Temesváron. Feladatait Budapesten látja el és munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >