Új Fogyasztói marketing igazgató a FrieslandCampina Hungária ZRt.-nél
2010. április 1-től Razvan Orbulescu a FrieslandCampina magyarországi leányvállalatának új Fogyasztói marketing igazgatója. A nagy múltú nemzetközi vállalat olyan neves, piacvezető márkákkal van jelen a tejpiacon, mint a Pöttyös, Milli és Completa.
A román származású Orbulescu úr karrierje 1999-ben indult a Belcar Romániánál. A FrieslandCampinához a Belcar 2000-ben történő felvásárlásakor csatlakozott. Ezután különböző munkaköröket töltött be marketing területen, majd 2004-ben kinevezésre került a FrieslandCampina Románia Marketing igazgatói pozíciójába.
Razvan Orbulescu Menedzsment és üzleti elemzői tanulmányokat folytatott Temesváron. Feladatait Budapesten látja el és munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >