Új Fogyasztói marketing igazgató a FrieslandCampina Hungária ZRt.-nél
2010. április 1-től Razvan Orbulescu a FrieslandCampina magyarországi leányvállalatának új Fogyasztói marketing igazgatója. A nagy múltú nemzetközi vállalat olyan neves, piacvezető márkákkal van jelen a tejpiacon, mint a Pöttyös, Milli és Completa.
A román származású Orbulescu úr karrierje 1999-ben indult a Belcar Romániánál. A FrieslandCampinához a Belcar 2000-ben történő felvásárlásakor csatlakozott. Ezután különböző munkaköröket töltött be marketing területen, majd 2004-ben kinevezésre került a FrieslandCampina Románia Marketing igazgatói pozíciójába.
Razvan Orbulescu Menedzsment és üzleti elemzői tanulmányokat folytatott Temesváron. Feladatait Budapesten látja el és munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos adománygyűjtést indít a Magyar Vöröskereszt és a PENNY Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyilvános részvénykibocsátással hajtana végre tőkeemelést a Shopper Park Plus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Erősödik a budapesti szállodapiac egy elemzés szerint
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
