Új Fogyasztói marketing igazgató a FrieslandCampina Hungária ZRt.-nél
2010. április 1-től Razvan Orbulescu a FrieslandCampina magyarországi leányvállalatának új Fogyasztói marketing igazgatója. A nagy múltú nemzetközi vállalat olyan neves, piacvezető márkákkal van jelen a tejpiacon, mint a Pöttyös, Milli és Completa.
A román származású Orbulescu úr karrierje 1999-ben indult a Belcar Romániánál. A FrieslandCampinához a Belcar 2000-ben történő felvásárlásakor csatlakozott. Ezután különböző munkaköröket töltött be marketing területen, majd 2004-ben kinevezésre került a FrieslandCampina Románia Marketing igazgatói pozíciójába.
Razvan Orbulescu Menedzsment és üzleti elemzői tanulmányokat folytatott Temesváron. Feladatait Budapesten látja el és munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >