Új fizetési módot tesztel az Ikea
A svéd bútoróriás új programja a Buy With Your Time (Vásárolj az időddel) nevet viseli. A Dubaian elindított pilot lényege, hogy a vásárlók fizetéskor saját Google Maps idővonalukat használják.
Annak alapján, hogy egy vásárló mennyi időt töltött azzal, hogy eljusson egy Ikea-áruházba, a kiskereskedő egy bizonyos pénzösszeget kínál fel, amelyet a vásárló elkölthet az Ikeában.
A vásárlók minden Ikeába történő, utazással töltött percüket „elszámolhatják”, amennyiben azt a Google Maps-szel bizonyítani tudják.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >Az IKEA új kollekciója elhozza otthonainkba a svéd természetet
A gyermekeknek szóló, SKOGSDUVA kollekciót a varázslatos svéd erdők ihlették,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >