Új fizetési módot tesztel az Ikea
A svéd bútoróriás új programja a Buy With Your Time (Vásárolj az időddel) nevet viseli. A Dubaian elindított pilot lényege, hogy a vásárlók fizetéskor saját Google Maps idővonalukat használják.
Annak alapján, hogy egy vásárló mennyi időt töltött azzal, hogy eljusson egy Ikea-áruházba, a kiskereskedő egy bizonyos pénzösszeget kínál fel, amelyet a vásárló elkölthet az Ikeában.
A vásárlók minden Ikeába történő, utazással töltött percüket „elszámolhatják”, amennyiben azt a Google Maps-szel bizonyítani tudják.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >Az IKEA visszahívja az IKEA 365+ VÄRDEFULL fekete színű fokhagymaprést
Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki megvásárolta az IKEA…
Tovább olvasom >A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >