Új fizetési módot tesztel az Ikea
A svéd bútoróriás új programja a Buy With Your Time (Vásárolj az időddel) nevet viseli. A Dubaian elindított pilot lényege, hogy a vásárlók fizetéskor saját Google Maps idővonalukat használják.
Annak alapján, hogy egy vásárló mennyi időt töltött azzal, hogy eljusson egy Ikea-áruházba, a kiskereskedő egy bizonyos pénzösszeget kínál fel, amelyet a vásárló elkölthet az Ikeában.
A vásárlók minden Ikeába történő, utazással töltött percüket „elszámolhatják”, amennyiben azt a Google Maps-szel bizonyítani tudják.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >