Új fizetési módot tesztel az Ikea
A svéd bútoróriás új programja a Buy With Your Time (Vásárolj az időddel) nevet viseli. A Dubaian elindított pilot lényege, hogy a vásárlók fizetéskor saját Google Maps idővonalukat használják.
Annak alapján, hogy egy vásárló mennyi időt töltött azzal, hogy eljusson egy Ikea-áruházba, a kiskereskedő egy bizonyos pénzösszeget kínál fel, amelyet a vásárló elkölthet az Ikeában.
A vásárlók minden Ikeába történő, utazással töltött percüket „elszámolhatják”, amennyiben azt a Google Maps-szel bizonyítani tudják.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >