Új fizetési módot tesztel az Ikea
A svéd bútoróriás új programja a Buy With Your Time (Vásárolj az időddel) nevet viseli. A Dubaian elindított pilot lényege, hogy a vásárlók fizetéskor saját Google Maps idővonalukat használják.
Annak alapján, hogy egy vásárló mennyi időt töltött azzal, hogy eljusson egy Ikea-áruházba, a kiskereskedő egy bizonyos pénzösszeget kínál fel, amelyet a vásárló elkölthet az Ikeában.
A vásárlók minden Ikeába történő, utazással töltött percüket „elszámolhatják”, amennyiben azt a Google Maps-szel bizonyítani tudják.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Menekülés a győzelembe – A gazdasági nehézségek ellenére az FMCG és a kereskedelem vonzereje is nőtt
A gazdasági, társadalmi kihívások ellenére az élelmiszeripar és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megjelent a GKID-Mastercard eTOPLISTA 2022
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja…
Tovább olvasom >Az IKEA tanulmánya szerint évi 5 ezer tonna fabútorhulladék is lerakókba kerülhet Magyarországon, pedig lenne megoldás az újrahasznosításra
Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júniusban újra a „Magyar Paradicsom Napja” Mórahalmon
Lapzártánk után, június 2-án ismét megrendezésre kerül Mórahalmon a „Magyar…
Tovább olvasom >Először rendeznek sörfesztivált a Balatonon
Hogy ne csak a borokról és a borozásról szóljon a…
Tovább olvasom >Borbarangolók és napimádók – szezonnyitás a Homola Borteraszon
A Homola Borterasz gazdag gasztrokulturális programkínálatával az idei szezonban is…
Tovább olvasom >