Új fenntarthatósági stratégiát prezentált a Greencore
A brit kényelmi termékeket gyártó Greencore új fenntarthatósági stratégiát mutatott be, amely egy sor, a beszerzés, gyártás és közösségi szerepvállalás során alkalmazandó vállalást tartalmaz. Így a vállalat 2025-ig valamennyi termékének csomagolását újrahasznosíthatóvá, illetve többször felhasználhatóvá teszi, az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ig 50%-kal csökkenti, és a kibocsátását 2040-re nullára mérsékli.
A stratégiában szerepel egy 100%-ban újrahasznosítható szendvicssütő fejlesztése 2021-re, az ellátási lánc erdőirtásmentessé tétele 2025-re, valamint az alapanyagok 2030-ra fenntartható forrásból történő beszerzése melletti elköteleződés.
A vállalat 2022-ig meg kívánja oldani az élelmiszer-felesleg helyi közösségeknek való felajánlását és a termékfejlesztés állati fehérje és növényi alapú alternatívák közötti egyenlő arányú megosztását 2030-ig.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Soha nem volt ennyire lendületes a növényi alapú élelmiszerek forgalma Németországban
Új rekordot döntött a növényi alapú hús- és tejhelyettesítők piaca…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >