Új fenntarthatósági stratégiát prezentált a Greencore
A brit kényelmi termékeket gyártó Greencore új fenntarthatósági stratégiát mutatott be, amely egy sor, a beszerzés, gyártás és közösségi szerepvállalás során alkalmazandó vállalást tartalmaz. Így a vállalat 2025-ig valamennyi termékének csomagolását újrahasznosíthatóvá, illetve többször felhasználhatóvá teszi, az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ig 50%-kal csökkenti, és a kibocsátását 2040-re nullára mérsékli.
A stratégiában szerepel egy 100%-ban újrahasznosítható szendvicssütő fejlesztése 2021-re, az ellátási lánc erdőirtásmentessé tétele 2025-re, valamint az alapanyagok 2030-ra fenntartható forrásból történő beszerzése melletti elköteleződés.
A vállalat 2022-ig meg kívánja oldani az élelmiszer-felesleg helyi közösségeknek való felajánlását és a termékfejlesztés állati fehérje és növényi alapú alternatívák közötti egyenlő arányú megosztását 2030-ig.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >