Új fenntarthatósági stratégiát prezentált a Greencore
A brit kényelmi termékeket gyártó Greencore új fenntarthatósági stratégiát mutatott be, amely egy sor, a beszerzés, gyártás és közösségi szerepvállalás során alkalmazandó vállalást tartalmaz. Így a vállalat 2025-ig valamennyi termékének csomagolását újrahasznosíthatóvá, illetve többször felhasználhatóvá teszi, az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ig 50%-kal csökkenti, és a kibocsátását 2040-re nullára mérsékli.
A stratégiában szerepel egy 100%-ban újrahasznosítható szendvicssütő fejlesztése 2021-re, az ellátási lánc erdőirtásmentessé tétele 2025-re, valamint az alapanyagok 2030-ra fenntartható forrásból történő beszerzése melletti elköteleződés.
A vállalat 2022-ig meg kívánja oldani az élelmiszer-felesleg helyi közösségeknek való felajánlását és a termékfejlesztés állati fehérje és növényi alapú alternatívák közötti egyenlő arányú megosztását 2030-ig.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >Növényi alapú Lurpak az Egyesült Királyságban és Dániában
Az Arla Foods multinacionális szövetkezet a Lurpak vaj növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >