Új, fenntartható csomagolási célok a Campbelltől
Bejelentette új, fenntartható csomagolási céljait a Campbell Soup Company, amelynek keretében a cég a felhasznált anyagok élettartamának meghosszabbításával igyekszik csökkenteni a csomagolóanyag-hulladékot.
A Campbell négy célt fogalmazott meg, amelyek a csomagolási életciklus fázisaihoz kapcsolódnak a nyersanyag származási helyétől a csomagolóanyagból képződő hulladék kezelésének megoldásáig, beleértve a komposztálást és az újrahasznosítást is.
A cég ezen felül legalább 25 %-kal szeretné növelni PET-palackjai újrahasznosított műanyag-tartalmát 2030-ra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >