Új év, megújult csomagolás a Borsoditól
Nagy lendülettel indítja az újévet a Borsodi Sörgyár. A Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kapnak.
Az évkezdet hagyományosan a fogadalmak és a megújulás jegyében telik. Nincs ez másképpen Magyarország egyik legnagyobb sörgyártójánál, a Borsodi Sörgyárnál sem. A vállalat ugyanis az idei évben új csomagolásba öltözteti termékeit.
Februártól kezdődően a sörkedvelők új külsővel, de a megszokott magas minőségű tartalommal kereshetik a boltok polcain a klasszikus világos Borsodit, majd ezt követően folyamatosan megújul a teljes Borsodi portfólió (Borsodi Mester, Borsodi Bivaly, Borsodi Tüzes, Borsodi Jeges, Borsodi Póló) külalakja is.
Az idén bemutatkozó csomagolások fontos részét képezik a Borsodi hosszú távú megújulásának, melynek első lépéseként 2018 második felében bemutatkozott a Borsodi Szitu platform is, valamint a sörgyár év végén bemutatta új, letisztult vállalati arculatát is. Az új irány kapcsán Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója kiemelte az „élet habos oldalához” való visszatérés fontosságát:
„Hagyományok és megújulás. A Szituk kampánnyal kiemelt célunk volt, hogy visszatérjünk a Borsodi ikonikussá vált szlogenjéhez, fiatalos, a mai fogyasztók igényeit kielégítő stílusban. Ennek a megújulásnak fontos része volt a Borsodi Szituk platform elindítása, és ugyanebben a szemléletben újítjuk most meg a termékek csomagolását és egységesítjük kinézetét is. Modern, 2019-es designt kapnak, de közel maradunk a márka értékeihez, alapjaihoz.”
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági jelentést adott ki a Borsodi
A Borsodi Sörgyár idén szeptemberben ismét megrendezte az immár hagyományos…
Tovább olvasom >Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >