Új év, megújult csomagolás a Borsoditól
Nagy lendülettel indítja az újévet a Borsodi Sörgyár. A Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kapnak.
Az évkezdet hagyományosan a fogadalmak és a megújulás jegyében telik. Nincs ez másképpen Magyarország egyik legnagyobb sörgyártójánál, a Borsodi Sörgyárnál sem. A vállalat ugyanis az idei évben új csomagolásba öltözteti termékeit.
Februártól kezdődően a sörkedvelők új külsővel, de a megszokott magas minőségű tartalommal kereshetik a boltok polcain a klasszikus világos Borsodit, majd ezt követően folyamatosan megújul a teljes Borsodi portfólió (Borsodi Mester, Borsodi Bivaly, Borsodi Tüzes, Borsodi Jeges, Borsodi Póló) külalakja is.
Az idén bemutatkozó csomagolások fontos részét képezik a Borsodi hosszú távú megújulásának, melynek első lépéseként 2018 második felében bemutatkozott a Borsodi Szitu platform is, valamint a sörgyár év végén bemutatta új, letisztult vállalati arculatát is. Az új irány kapcsán Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója kiemelte az „élet habos oldalához” való visszatérés fontosságát:
„Hagyományok és megújulás. A Szituk kampánnyal kiemelt célunk volt, hogy visszatérjünk a Borsodi ikonikussá vált szlogenjéhez, fiatalos, a mai fogyasztók igényeit kielégítő stílusban. Ennek a megújulásnak fontos része volt a Borsodi Szituk platform elindítása, és ugyanebben a szemléletben újítjuk most meg a termékek csomagolását és egységesítjük kinézetét is. Modern, 2019-es designt kapnak, de közel maradunk a márka értékeihez, alapjaihoz.”
Kapcsolódó cikkeink
Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >