Új európai Marketplace Szövetség alakult
Bejelentette négy vezető e-commerce vállalkozás egy új piactérszövetség megalakulását: a román eMag, a francia Cdiscount, a németországi Real.de és az olaszországi ePrice létrehozta az International Marketplace Networköt.
Az új platform jelenlegi állapotában is több mint 230 millió ügyfelet ér el, közel 30 ezer online kereskedőn keresztül, de a bővítés és fejlesztés még csak most kezdődik el. Nem kérdés: a cél, hogy egy olyan kontinensen belüli erős szövetség jöjjön létre, amely kihívója lehet akár az amerikai, akár az ázsiai nagy piactereknek is.
Az IMN jelenleg olyan felületet kínál, amely összeköti a négy Marketplace-platformot, így az eladók egyetlen munkapontként használhatják ajánlataik egyszerű és hatékony szinkronizálására, biztonságosan és valós időben. Az IMN az eladók számára egy gyors és egyszerű lehetősége annak, hogy további költségeik nélkül bővítsék üzleti tevékenységüket Európában.
– Mostanáig azoknak az eladóknak, akik Európában több platformot szerettek volna elérni, külön-külön kellett megjeleníteniük termékeiket az elérhető piacon minden egyes országban, ahol eladni akartak. Az IMN egy előrelépés az egész ipar számára és jelentős technológiai áttörés. Az új hálózat tökéletesen illeszkedik a Cdiscount azon kívánságához, hogy segítse a kis- és középvállalkozásokat a növekedésben, és az európai piacra való belépésben egyaránt. Ezenkívül azt gondolom, hogy ez fontos európai szintű eredmény, amely hangsúlyozza a Marketplace típusú online kereskedelmi hálózatok dinamikus és innovatív jellegét – hangsúlyozta Emmanuel Grenier, a Cdiscount vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >