Új európai Marketplace Szövetség alakult

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 11. 18. 12:40

Bejelentette négy vezető e-commerce vállalkozás egy új piactérszövetség megalakulását: a román eMag, a francia Cdiscount, a németországi Real.de és az olaszországi ePrice létrehozta az International Marketplace Networköt.

Az új platform jelenlegi állapotában is több mint 230 millió ügyfelet ér el, közel 30 ezer online kereskedőn keresztül, de a bővítés és fejlesztés még csak most kezdődik el. Nem kérdés: a cél, hogy egy olyan kontinensen belüli erős szövetség jöjjön létre, amely kihívója lehet akár az amerikai, akár az ázsiai nagy piactereknek is.

Az IMN jelenleg olyan felületet kínál, amely összeköti a négy Marketplace-platformot, így az eladók egyetlen munkapontként használhatják ajánlataik egyszerű és hatékony szinkronizálására, biztonságosan és valós időben. Az IMN az eladók számára egy gyors és egyszerű lehetősége annak, hogy további költségeik nélkül bővítsék üzleti tevékenységüket Európában.

Emmanuel Grenier
vezérigazgató
Cdiscount

– Mostanáig azoknak az eladóknak, akik Európában több platformot szerettek volna elérni, külön-külön kellett megjeleníteniük termékeiket az elérhető piacon minden egyes országban, ahol eladni akartak. Az IMN egy előrelépés az egész ipar számára és jelentős technológiai áttörés. Az új hálózat tökéletesen illeszkedik a Cdis­count azon kívánságához, hogy segítse a kis- és középvállalkozásokat a növekedésben, és az európai piacra való belépésben egyaránt. Ezenkívül azt gondolom, hogy ez fontos európai szintű eredmény, amely hangsúlyozza a Marketplace típusú online kereskedelmi hálózatok dinamikus és innovatív jellegét – hangsúlyozta Emmanuel Grenier, a Cdiscount vezérigazgatója. //

Kapcsolódó cikkeink