Új értékesítési és marketing vezetők a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése: Békefi László kereskedelmi igazgatóként, Galántai György értékesítési igazgatóként, Bányi Kata pedig trade-marketing igazgatóként folytatja karrierjét a cégnél. Az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása.
Bányi Kata, Békefi László és Galántai György
Békefi László, a vállalat korábbi trade-marketing igazgatója tölti be a teljes hazai értékesítési és trade-marketing szervezetért felelős kereskedelmi igazgatói pozíciót a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-nél. Csapatába tartozik az újonnan kinevezett értékesítési igazgató, Galántai György és a trade-marketing igazgató, Bányi Kata. Az új igazgatók mind a vállalat gyakornoki programjában kezdték pályafutásukat és folyamatos tehetségfejlesztés nyomán jutottak el mostani pozíciójukba.
Békefi László korábban a cég értékesítési, kiemelt vevők és marketing osztályain töltött be vezető pozíciókat, és ért el kiemelkedő eredményeket a többi közt a prémium szénsavas üdítőitalok és a kis kiszerelésű termékek értékesítésében.
Az új értékesítési igazgató, Galántai György a kiemelt vevők, a telemarketing és az értékesítési csapatokban bizonyított korábban. Galántai György a Coca-Cola Testébresztő Program futónagyköveteként az aktív, kiegyensúlyozott életmód magyarországi népszerűsítésében is kiemelkedő szerepet vállal.
Az új trade-marketing igazgató, Bányi Kata mostani megbízatása előtt kiemelt vevők vezetőként, valamint a NaturAqua Emotion és a Monster márkamenedzsereként tevékenykedett, továbbá meghatározó szerepet játszott a vállalat új termékportfólió stratégiájának megalkotásában.
A frissen kinevezett vezetők egyik első feladata a cég két évtizede piacon lévő szénsavas üdítőital kínálatának (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley) megújítása volt. Az átalakult vásárlói szokásokhoz igazodó új, 1,25, 1,75 és 2,25 literes kiszerelések kedvező darabáron érhetőek el a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavas üdítők és szörpök viharos piaci hullámokon
A szénsavas üdítők és a szörpök piacán a magas infláció, valamint…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >