Új elnök és vezérigazgató a Mood Media élén
A Mood Media eddigi elnöke, Philippe G. von Stauffenberg bejelentette, hogy távozik posztjáról, helyét pedig Jean-Marie Noizet, a csoport eddigi vezérigazgatója veszi át.
Noizet jelentős szerepet játszott a DMX Music és a Mood
Media egyesítésének folyamatában, és 15 éves ügyvezető igazgatói tevékenysége
során nagyban hozzájárult a vállalat bevételének és profitjának növeléséhez. –
mondta Stauffenberg. Noizet hozzátette, hogy a vállalat az elmúlt 18 hónapban meghatározó
növekedést mutatott, jelenleg már 34 országban, 90 000 kereskedelmi
helyszínen kínálnak professzionális InSite audio-vizuális megoldásokat.
Az ő posztját a korábban az MTV Networks International
globális marketing kapcsolatokért és reklám értékesítéséért felelős ügyvezető
igazgató helyettese, Jonathan Patrick tölti be.
Jonathan Patrick az FMCG és a média piac területén szerzett
lényeges tapasztalatokkal érkezik a Mood ügyvezető igazgatói posztjára, ő fogja
irányítani a vezetőségi tanácsot továbbá közvetlenül referál neki a pénzügyi
igazgató, a testületi tanács, a fejlesztési igazgató, az értékesítási és
marketing igazgató, a technológiai igazgató és a hét regionális menedzser
(többek között a magyarországi vállalat, és a Közép Kelet Európai regió vezetője,
Pálóczi Tamás is).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >