Új elnök és vezérigazgató a Mood Media élén
A Mood Media eddigi elnöke, Philippe G. von Stauffenberg bejelentette, hogy távozik posztjáról, helyét pedig Jean-Marie Noizet, a csoport eddigi vezérigazgatója veszi át.
Noizet jelentős szerepet játszott a DMX Music és a Mood
Media egyesítésének folyamatában, és 15 éves ügyvezető igazgatói tevékenysége
során nagyban hozzájárult a vállalat bevételének és profitjának növeléséhez. –
mondta Stauffenberg. Noizet hozzátette, hogy a vállalat az elmúlt 18 hónapban meghatározó
növekedést mutatott, jelenleg már 34 országban, 90 000 kereskedelmi
helyszínen kínálnak professzionális InSite audio-vizuális megoldásokat.
Az ő posztját a korábban az MTV Networks International
globális marketing kapcsolatokért és reklám értékesítéséért felelős ügyvezető
igazgató helyettese, Jonathan Patrick tölti be.
Jonathan Patrick az FMCG és a média piac területén szerzett
lényeges tapasztalatokkal érkezik a Mood ügyvezető igazgatói posztjára, ő fogja
irányítani a vezetőségi tanácsot továbbá közvetlenül referál neki a pénzügyi
igazgató, a testületi tanács, a fejlesztési igazgató, az értékesítási és
marketing igazgató, a technológiai igazgató és a hét regionális menedzser
(többek között a magyarországi vállalat, és a Közép Kelet Európai regió vezetője,
Pálóczi Tamás is).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >