Új életmódmárka a Rossmann-üzletekben
Februártól elérhetők Axente Vanessa táplálékkiegészítői a Rossmann Magyarország üzleteiben. A nemzetközileg elismert magyar topmodell az étrend-kiegészítők piacára lépett az ESSA World életmód márkájával. Az egészségmegőrzést támogató készítményeket hazai szakértők segítségével fejlesztették ki, és a modell saját ízlésén és tapasztalatain alapszanak. A készítmények a női egészséget támogatják, így a Rossmann örömmel állt be a kezdeményezés mögé.
– Női vásárlóink egészségének támogatása mindig is kiemelt prioritás volt a Rossmann-nál. Kifejezetten örülünk, hogy ilyen minőségi termékekkel bővíthetjük kínálatunkat, amelyek támogathatják őket az egészséges életmóddal kapcsolatos törekvéseikben – emelte ki Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
– Büszke vagyok rá, hogy az ESSA World új mérföldkőhöz érkezett a Rossmann Magyarországnak köszönhetően. Partnerségünk a márka hosszú távú vízióját támogatja, és boldog vagyok, hogy februártól országosan elérhető a termékcsalád 60 üzletben és az online drogériában egyaránt – emelte ki Axente Vanessa. //
Kapcsolódó cikkeink
A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >Lendülj formába idén tavasszal! – szakértői tippek az aktív életmódhoz
A tavasz közeledtével egyre többen érzik a vágyat, hogy új…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >