Új életmódmárka a Rossmann-üzletekben
Februártól elérhetők Axente Vanessa táplálékkiegészítői a Rossmann Magyarország üzleteiben. A nemzetközileg elismert magyar topmodell az étrend-kiegészítők piacára lépett az ESSA World életmód márkájával. Az egészségmegőrzést támogató készítményeket hazai szakértők segítségével fejlesztették ki, és a modell saját ízlésén és tapasztalatain alapszanak. A készítmények a női egészséget támogatják, így a Rossmann örömmel állt be a kezdeményezés mögé.
– Női vásárlóink egészségének támogatása mindig is kiemelt prioritás volt a Rossmann-nál. Kifejezetten örülünk, hogy ilyen minőségi termékekkel bővíthetjük kínálatunkat, amelyek támogathatják őket az egészséges életmóddal kapcsolatos törekvéseikben – emelte ki Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
– Büszke vagyok rá, hogy az ESSA World új mérföldkőhöz érkezett a Rossmann Magyarországnak köszönhetően. Partnerségünk a márka hosszú távú vízióját támogatja, és boldog vagyok, hogy februártól országosan elérhető a termékcsalád 60 üzletben és az online drogériában egyaránt – emelte ki Axente Vanessa. //
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >