Új életmódmárka a Rossmann-üzletekben
Februártól elérhetők Axente Vanessa táplálékkiegészítői a Rossmann Magyarország üzleteiben. A nemzetközileg elismert magyar topmodell az étrend-kiegészítők piacára lépett az ESSA World életmód márkájával. Az egészségmegőrzést támogató készítményeket hazai szakértők segítségével fejlesztették ki, és a modell saját ízlésén és tapasztalatain alapszanak. A készítmények a női egészséget támogatják, így a Rossmann örömmel állt be a kezdeményezés mögé.
– Női vásárlóink egészségének támogatása mindig is kiemelt prioritás volt a Rossmann-nál. Kifejezetten örülünk, hogy ilyen minőségi termékekkel bővíthetjük kínálatunkat, amelyek támogathatják őket az egészséges életmóddal kapcsolatos törekvéseikben – emelte ki Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
– Büszke vagyok rá, hogy az ESSA World új mérföldkőhöz érkezett a Rossmann Magyarországnak köszönhetően. Partnerségünk a márka hosszú távú vízióját támogatja, és boldog vagyok, hogy februártól országosan elérhető a termékcsalád 60 üzletben és az online drogériában egyaránt – emelte ki Axente Vanessa. //
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Béres Alexandra: A cukor komoly függőség, nekem ez nem fér bele
Béres Alexandra életmód tanácsadó volt a legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >