Új élelmiszerbolt az Amazontól
Az Amazon hétfőn jelentette be, hogy jövőre megnyitja Kaliforniában első saját márkás élelmiszerüzletét.
A bolt különbözni fog az Amazon Whole Foods-láncától, és noha egyelőre nem lehet tudni semmit az üzletek helyszínéről, a termékválasztékról vagy az árakról, az biztos, hogy a cég nagy terjeszkedési terveket kíván megvalósítani a lépéssel.
A cég elmondta: az új üzlet hagyományos kasszákat telepít majd, és nem fogja használni az Amazon Go technológiát, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy sorbanállás nélkül fizessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >