Új élelmiszerbolt az Amazontól
Az Amazon hétfőn jelentette be, hogy jövőre megnyitja Kaliforniában első saját márkás élelmiszerüzletét.
A bolt különbözni fog az Amazon Whole Foods-láncától, és noha egyelőre nem lehet tudni semmit az üzletek helyszínéről, a termékválasztékról vagy az árakról, az biztos, hogy a cég nagy terjeszkedési terveket kíván megvalósítani a lépéssel.
A cég elmondta: az új üzlet hagyományos kasszákat telepít majd, és nem fogja használni az Amazon Go technológiát, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy sorbanállás nélkül fizessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >