Új élelmiszerbolt az Amazontól
Az Amazon hétfőn jelentette be, hogy jövőre megnyitja Kaliforniában első saját márkás élelmiszerüzletét.
A bolt különbözni fog az Amazon Whole Foods-láncától, és noha egyelőre nem lehet tudni semmit az üzletek helyszínéről, a termékválasztékról vagy az árakról, az biztos, hogy a cég nagy terjeszkedési terveket kíván megvalósítani a lépéssel.
A cég elmondta: az új üzlet hagyományos kasszákat telepít majd, és nem fogja használni az Amazon Go technológiát, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy sorbanállás nélkül fizessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >