Új egészségfókuszú boltkoncepció az USA-ból
Az amerikai Raley’s kiskereskedelmi lánc szombaton nyitotta meg O-N-E Market elnevezésű egységét az észak-kaliforniai Truckee városában. A 3250 négyzetméter eladóterű speciális élelmiszereket forgalmazó bolt síházhoz hasonlít. Választékában felvonultatja a lánc széles bio- és természetes árukínálatát, amely megfelel a vállalat egészségügyi előírásainak és az egészségtudatos vásárlók igényeinek.
A Grocery Dive beszámolója szerint az üzlet nagy választékban kínál organikus friss termékeket, lehetőleg minimálisan feldolgozva és fenntarthatóan előállítva. Az összes termék mentes a kereskedő „tiltott összetevők” listáján szereplő adalékoktól, beleértve a magas fruktóztartalmú kukoricaszirupot, mesterséges tartósítószereket, ízesítőket és édesítőszereket, valamint hidrogénezett zsírokat és olajokat.
Bolti edukáció, túra, tanácsadás
Ez az új koncepció hatja át a meglévő Raley’s üzletek stratégiai átalakulását a közeljövőben, a hosszú távú Raley’s márka-megkülönböztetési stratégia részeként. Az utóbbi években a Raley’s megszüntette a sajátmárkás cukorral édesített szénsavas italokat és a dohánytermékeket, egészségesebb impulz termékeket helyezett el a kasszazónában, és bevezette a Shelf Guide tápanyag-címkézési programját. Az áruház által kínált hús- és húskészítmények mind antibiotikum- és hormonmentesek. A tenger gyümölcsei kínálat pedig 100% -ban fenntartható forrásból származik. Két másik hasonló üzletet is megnyitottak az elmúlt két hónapban, köztük egy új zászlóshajó boltot Sacramentoban.
A Raley újonnan elindított „Something Extra Health” egészségügyi programja pedig egy új hűségprogram, amely kizárólag az O-N-E Marketekben működik. Ennek keretében bolt túrákat szerveznek és képzéseket kínálnak vásárlóiknak, sőt testreszabott táplálkozási tanácsadást biztosítanak saját dietetikusuk által.
Bárban az egészség
A Raley’s O-N-E Market kávézójában Stumptown Coffee Roasters kávét kínálnak, organikus frissenfacsart dzsúzokat, wellness koktélokat, turmixokat és smoothiest is fogyaszthatnak a vevők. Aki megéhezik kemencés pizzák, szendvicsek, fenntartható friss tenger gyümölcseivel készített sushi, valamint bio pékáruk közt válogathat. A séf kulináris újdonságokkal, bár-falatokkal is kedveskedik a vendégeknek. Saját sommelier gondoskodik a bor és kézműves sör választékról. A jelenleg érvényben levő távolságtartási előírások betartására is odafigyeltek.
A fenntarthatóság is fontos
A O-N-E Market számos fenntarthatósági technológiát alkalmaz, beleértve a LED-es világítást és a fényvisszaverő tetőt, a hűtők és a fagyasztók ajtajára szerelt mozgásérzékelőket, valamint az alacsony vízfelhasználású légkondicionáló rendszert. Több mint 200 napelemet helyeztek el a tetőn. Az anaerob emésztőrendszer pedig a szerves hulladékot bio-földgázzá alakítja és így energiával látja el a környező otthonokat és az iskolabuszokat.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több egészséges élelmiszer fogy Olaszországban
Továbbra is dinamikusan nő Olaszországban az egészséges élelmiszerek, köztük a…
Tovább olvasom >Egészség, természet, pénztárca
Az egészséges és fenntartható élelmiszerek iránti növekvő keresletnek megfelelően a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek egészségesebbé tételével küzd a Covirán az elhízás ellen
A spanyol Covirán 176 sajátmárkás termékének összetételét módosította annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >