Új dizájnt kaptak az Auchan papírtáskái
Nyáron már harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan Magyarország a műanyagmentes júliushoz. Tavaly a hazai piacon elsőként vezették ki az egyszerhasználatos műanyagzacskókat, az úgynevezett rollbageket az áruházakból, az idei kampányban pedig egy papírtáska-tervező dizájnpályázatot hirdettek meg a fenntartható életmód népszerűsítésére. A pályaműveket Alföldi Róbert vezetésével szakmai zsűri bírálta el, az eredményhirdetés sajtótájékoztatóján pedig a nyertes művek és alkotóik bemutatása mellett a vásárlók már birtokba is vehették a győztes dizájnnal legyártott papírtáskákat, amelyeket kizárólag a sajtóeseményen a győztes dizájner és Alföldi Róbert dedikált.

A pályaműveket Alföldi Róbert vezetésével szakmai zsűri bírálta el
Az Auchan Magyarország folyamatos törekvése, hogy a legfenntarthatóbb vállalatok közé tartozzon, aminek érdekében évről-évre új stratégiai lépéseket tesz. 2022-ben a hazai piacon elsőként vonták ki teljesen a letéphető, egyszer használatos műanyag zacskókat az áruházakból, ezzel évente 172 tonna környezetre ártalmas műanyagot spórol meg. Az Auchan az idei műanyagmentes július kampány során is az egyszerhasználatos műanyagok csökkentését helyezte a középpontba. Ezért egy kreatív dizájnpályázatot hirdetett az áruházban kapható papírtáska újratervezésére. Olyan ötleteket vártak, amelyek fontos üzenetet hordoznak a fenntarthatóságról, a tudatos vásárlói szokásokról és döntésekről, valamint a műanyagszennyezésről. A pályázat különlegessége, hogy a győztes grafika gyártásba került és a megvalósult formáját 50 ezer példányban az Auchan papírtáskákon láthatjuk viszont.
Összesen több mint 70 érvényes pályázat érkezett, a szakmai zsűrihez Alföldi Róbert is csatlakozott. Nem volt könnyű meghozni a döntést, de végül sikeresen kiválasztották a három legszínvonalasabb munkát, amelyek közül Aszódi-Vitéz Júlia kreatívjával ellátott papírtáska már elérhető a vásárlók számára az áruházakban. Ezen felül az első helyezett 200 ezer, a második, Schaffer-Sós Natália 100 ezer, a harmadik, Varga Dániel pedig 50 ezer forint értékű Auchan ajándékkártyát kapott. A nyertes dizájnnal ellátott és legyártott papírtáskát kizárólag az ünnepélyes eredményhirdetésen az alkotó és Alföldi Róbert dedikálta a nagyközönségnek.
A nyár a műanyagmentes júliusról szólt, október azonban a bizalom hónapja az Auchannál, így azok, akik most vásárolják meg a 129 forintos papírtáskát Bizalomkártyájukkal, Bizalompontok formájában visszakapják az árát. Október 5. és 31. között persze nemcsak az új külsőt kapott papírtáska miatt érdemes az Auchanban vásárolni, hanem a különleges ajánlatok miatt is érdemes lesz használni a törzsvásárlói Bizalomkártyát. A legszerencsésebb vásárlók pedig akár 1 millió Bizalompontot, azaz 1 millió forintot vagy egy elektromos kerékpárt vihetnek haza.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >