Új dizájnt kaptak az Auchan papírtáskái
Nyáron már harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan Magyarország a műanyagmentes júliushoz. Tavaly a hazai piacon elsőként vezették ki az egyszerhasználatos műanyagzacskókat, az úgynevezett rollbageket az áruházakból, az idei kampányban pedig egy papírtáska-tervező dizájnpályázatot hirdettek meg a fenntartható életmód népszerűsítésére. A pályaműveket Alföldi Róbert vezetésével szakmai zsűri bírálta el, az eredményhirdetés sajtótájékoztatóján pedig a nyertes művek és alkotóik bemutatása mellett a vásárlók már birtokba is vehették a győztes dizájnnal legyártott papírtáskákat, amelyeket kizárólag a sajtóeseményen a győztes dizájner és Alföldi Róbert dedikált.
Az Auchan Magyarország folyamatos törekvése, hogy a legfenntarthatóbb vállalatok közé tartozzon, aminek érdekében évről-évre új stratégiai lépéseket tesz. 2022-ben a hazai piacon elsőként vonták ki teljesen a letéphető, egyszer használatos műanyag zacskókat az áruházakból, ezzel évente 172 tonna környezetre ártalmas műanyagot spórol meg. Az Auchan az idei műanyagmentes július kampány során is az egyszerhasználatos műanyagok csökkentését helyezte a középpontba. Ezért egy kreatív dizájnpályázatot hirdetett az áruházban kapható papírtáska újratervezésére. Olyan ötleteket vártak, amelyek fontos üzenetet hordoznak a fenntarthatóságról, a tudatos vásárlói szokásokról és döntésekről, valamint a műanyagszennyezésről. A pályázat különlegessége, hogy a győztes grafika gyártásba került és a megvalósult formáját 50 ezer példányban az Auchan papírtáskákon láthatjuk viszont.
Összesen több mint 70 érvényes pályázat érkezett, a szakmai zsűrihez Alföldi Róbert is csatlakozott. Nem volt könnyű meghozni a döntést, de végül sikeresen kiválasztották a három legszínvonalasabb munkát, amelyek közül Aszódi-Vitéz Júlia kreatívjával ellátott papírtáska már elérhető a vásárlók számára az áruházakban. Ezen felül az első helyezett 200 ezer, a második, Schaffer-Sós Natália 100 ezer, a harmadik, Varga Dániel pedig 50 ezer forint értékű Auchan ajándékkártyát kapott. A nyertes dizájnnal ellátott és legyártott papírtáskát kizárólag az ünnepélyes eredményhirdetésen az alkotó és Alföldi Róbert dedikálta a nagyközönségnek.
A nyár a műanyagmentes júliusról szólt, október azonban a bizalom hónapja az Auchannál, így azok, akik most vásárolják meg a 129 forintos papírtáskát Bizalomkártyájukkal, Bizalompontok formájában visszakapják az árát. Október 5. és 31. között persze nemcsak az új külsőt kapott papírtáska miatt érdemes az Auchanban vásárolni, hanem a különleges ajánlatok miatt is érdemes lesz használni a törzsvásárlói Bizalomkártyát. A legszerencsésebb vásárlók pedig akár 1 millió Bizalompontot, azaz 1 millió forintot vagy egy elektromos kerékpárt vihetnek haza.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >