Új dizájn segíti papír és műanyag szétválasztását
A Pushan Panda megoldása könnyűvé teszi a fogyasztók számára, hogy szelektálásnál egy mozdulattal szétválaszthassák a papírcsomagoláson lévő műanyag réteg szétválasztását.

Egy mozdulat, két anyag
A papírdobozos innivalók igen kedveltek a fogyasztók körében, legyen szó gyümölcsléről vagy tejről. Csak Európában évente 900 ezer tonna italkartont dobnak piacra, elsősorban a tejtermékek számára. Mivel a papírdobozok belsején egy vékony műanyag filmréteg található, ezeket a hulladék szelektálásakor különleges eljárással kell szétválasztani a telepeken, ami igen költséges, ráadásul nem is áll rendelkezésre megfelelő technológia mindenhol.
Ennek a problémának a megoldására alkotta meg a Pushan Panda nevű dizájner cég a Brukot, egy olyan csomagolást, amelyet csupán félbe kell tépni (a karton részt), s ezután könnyedén el lehet távolítani a belső HDPE-réteget.
Sprignwise
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >