Új dizájn segíti papír és műanyag szétválasztását
A Pushan Panda megoldása könnyűvé teszi a fogyasztók számára, hogy szelektálásnál egy mozdulattal szétválaszthassák a papírcsomagoláson lévő műanyag réteg szétválasztását.

Egy mozdulat, két anyag
A papírdobozos innivalók igen kedveltek a fogyasztók körében, legyen szó gyümölcsléről vagy tejről. Csak Európában évente 900 ezer tonna italkartont dobnak piacra, elsősorban a tejtermékek számára. Mivel a papírdobozok belsején egy vékony műanyag filmréteg található, ezeket a hulladék szelektálásakor különleges eljárással kell szétválasztani a telepeken, ami igen költséges, ráadásul nem is áll rendelkezésre megfelelő technológia mindenhol.
Ennek a problémának a megoldására alkotta meg a Pushan Panda nevű dizájner cég a Brukot, egy olyan csomagolást, amelyet csupán félbe kell tépni (a karton részt), s ezután könnyedén el lehet távolítani a belső HDPE-réteget.
Sprignwise
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >