Új dizájn segíti papír és műanyag szétválasztását
A Pushan Panda megoldása könnyűvé teszi a fogyasztók számára, hogy szelektálásnál egy mozdulattal szétválaszthassák a papírcsomagoláson lévő műanyag réteg szétválasztását.

Egy mozdulat, két anyag
A papírdobozos innivalók igen kedveltek a fogyasztók körében, legyen szó gyümölcsléről vagy tejről. Csak Európában évente 900 ezer tonna italkartont dobnak piacra, elsősorban a tejtermékek számára. Mivel a papírdobozok belsején egy vékony műanyag filmréteg található, ezeket a hulladék szelektálásakor különleges eljárással kell szétválasztani a telepeken, ami igen költséges, ráadásul nem is áll rendelkezésre megfelelő technológia mindenhol.
Ennek a problémának a megoldására alkotta meg a Pushan Panda nevű dizájner cég a Brukot, egy olyan csomagolást, amelyet csupán félbe kell tépni (a karton részt), s ezután könnyedén el lehet távolítani a belső HDPE-réteget.
Sprignwise
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >