Új dizájn segíti papír és műanyag szétválasztását
A Pushan Panda megoldása könnyűvé teszi a fogyasztók számára, hogy szelektálásnál egy mozdulattal szétválaszthassák a papírcsomagoláson lévő műanyag réteg szétválasztását.

Egy mozdulat, két anyag
A papírdobozos innivalók igen kedveltek a fogyasztók körében, legyen szó gyümölcsléről vagy tejről. Csak Európában évente 900 ezer tonna italkartont dobnak piacra, elsősorban a tejtermékek számára. Mivel a papírdobozok belsején egy vékony műanyag filmréteg található, ezeket a hulladék szelektálásakor különleges eljárással kell szétválasztani a telepeken, ami igen költséges, ráadásul nem is áll rendelkezésre megfelelő technológia mindenhol.
Ennek a problémának a megoldására alkotta meg a Pushan Panda nevű dizájner cég a Brukot, egy olyan csomagolást, amelyet csupán félbe kell tépni (a karton részt), s ezután könnyedén el lehet távolítani a belső HDPE-réteget.
Sprignwise
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >