Új dimenziót nyit a kiskereskedelemben az Auchan GO
A franciaországi sikeres tesztelést követően Lengyelországban nyitotta meg az innovatív Auchan GO koncepció keretében első autonóm üzletét az Auchan Retail.
A varsói kasszanélküli bolt éjjel-nappal várja vásárlóit, akiknek kényelmes, gyors és zökkenőmentes vásárlási lehetőséget ígér. Az új formátum ezzel egyidejűleg frissárut – húst, felvágottakat és gyümölcsöt – is magába foglaló széles árukínálattal rendelkezik, de kapható itt frissen főzött kávé is. A választék több mint 40%-a az Auchan sajátmárkás termékeiből tevődik össze. Az üzletben alkalmazott mesterséges intelligenciára épülő fejlett megoldást a Trigo, a project stratégiai partnere biztosítja.
– Az Auchan GO koncepció a legújabb megoldásunk, amely révén páratlan kényelmet és fokozottan személyre szabott vásárlási élményt nyújtunk
– mondta el Katarzyna Tokarewicz, az Auchan Polska átalakulásért és projektekért felelős igazgatója.
– Látjuk a fogyasztók igényeinek dinamikus változását napjainkban, ezért kínálunk változatos vásárlási lehetőségeket és összpontosítunk a digitális megoldások és a fizikai üzletek új koncepcióinak vegyítésére. Az Auchan GO által bevezetett Trigo platform esetében különösen nagyra tartjuk annak kivételes pontosságát és megbízhatóságát, valamint a megoldást rugalmasságát és méretezhetőségét. A rendszer kellő technológiai kapacitást biztosít a kis és a nagyobb üzletformátumok hatékony automatizálásához és digitalizálásához növekvő vásárlószám és bővülő termékválaszték mellett. Ez a megközelítés illeszkedik terveinkhez, hiszen az újonnan megnyitott üzletet egyfajta laboratóriumként kezeljük. Feltételezzük, hogy az Auchan GO koncepció szakadatlanul fejlődni fog vásárlóink változó elvárásainak való megfelelés érdekében. Szeretnénk a következő néhány évben körülbelül 40 ilyen típusú üzletet nyitni”.
A Lengyelországban újonnan nyílt Auchan GO autonóm üzlet az Auchan legkisebb kereskedelmi üzletformátuma, amely 75 négyzetméteren egyszerre akár 30 vásárlónak kínál gyors és zökkenőmentes vásárlási lehetőséget.
Kapcsolódó cikkeink
Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >