Új dimenziót nyit a kiskereskedelemben az Auchan GO
A franciaországi sikeres tesztelést követően Lengyelországban nyitotta meg az innovatív Auchan GO koncepció keretében első autonóm üzletét az Auchan Retail.
A varsói kasszanélküli bolt éjjel-nappal várja vásárlóit, akiknek kényelmes, gyors és zökkenőmentes vásárlási lehetőséget ígér. Az új formátum ezzel egyidejűleg frissárut – húst, felvágottakat és gyümölcsöt – is magába foglaló széles árukínálattal rendelkezik, de kapható itt frissen főzött kávé is. A választék több mint 40%-a az Auchan sajátmárkás termékeiből tevődik össze. Az üzletben alkalmazott mesterséges intelligenciára épülő fejlett megoldást a Trigo, a project stratégiai partnere biztosítja.
– Az Auchan GO koncepció a legújabb megoldásunk, amely révén páratlan kényelmet és fokozottan személyre szabott vásárlási élményt nyújtunk
– mondta el Katarzyna Tokarewicz, az Auchan Polska átalakulásért és projektekért felelős igazgatója.
– Látjuk a fogyasztók igényeinek dinamikus változását napjainkban, ezért kínálunk változatos vásárlási lehetőségeket és összpontosítunk a digitális megoldások és a fizikai üzletek új koncepcióinak vegyítésére. Az Auchan GO által bevezetett Trigo platform esetében különösen nagyra tartjuk annak kivételes pontosságát és megbízhatóságát, valamint a megoldást rugalmasságát és méretezhetőségét. A rendszer kellő technológiai kapacitást biztosít a kis és a nagyobb üzletformátumok hatékony automatizálásához és digitalizálásához növekvő vásárlószám és bővülő termékválaszték mellett. Ez a megközelítés illeszkedik terveinkhez, hiszen az újonnan megnyitott üzletet egyfajta laboratóriumként kezeljük. Feltételezzük, hogy az Auchan GO koncepció szakadatlanul fejlődni fog vásárlóink változó elvárásainak való megfelelés érdekében. Szeretnénk a következő néhány évben körülbelül 40 ilyen típusú üzletet nyitni”.
A Lengyelországban újonnan nyílt Auchan GO autonóm üzlet az Auchan legkisebb kereskedelmi üzletformátuma, amely 75 négyzetméteren egyszerre akár 30 vásárlónak kínál gyors és zökkenőmentes vásárlási lehetőséget.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >