Új cukormentes Monster Energy-hez adta nevét Lewis Hamilton az Egyesült Királyságban
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton ismét együttműködik a Monster Energyvel egy a nevével fémjelzett új, cukormentes energiaital piaci bevezetésében az Egyesült Királyságban.
Hamilton neve megjelenik a doboz tetején is, amely Mad Dog Jones művésszel együtt alkotott új, figyelemfelkeltő dizájnt kapott. A cukor- és kalóriamentes vegán ital frissítő barackos-nektarinos ízű, és 1,39 fontba kerül. A bevezetés a legújabb a Monster termékfejlesztéseinek sorában, amely az elmúlt évben 77,6 millió font értékű plusz eladást eredményezett a Nielsen adatai szerint. Ezzel a Monster márka értéke több mint 481,1 millió fontra emelkedett, és ezzel az energiaital-szektor értéke immár meghaladja az 1,6 milliárd fontot.
A kategória növekedésének egyik fő motorja a cukormentes termékcsalád: a Monster Ultra termékcsalád 38,5%-kal nőtt, és megtartotta első pozícióját a cukormentes energiaital-márkák között Nagy-Britanniában.
Martin Attock, a Coca-Cola Europacifc Partners GB kereskedelmi fejlesztési alelnöke elmondta:
„A Monster több mint egy ital. Ez egy életstílus, amelyet a márka által támogatott sportolók és sportcsapatok, és persze a rajongók is megélnek.
„A 20 éves jubileumi évében a Monster rekordokat döntött, és a teljes üdítőital-kategóriában az értéknövekedés első számú motorjává vált. Lewis Hamilton a Forma-1-ben is rekordot döntött a legtöbb győzelem, pole-pozíció és dobogós helyezés tekintetében. Ez az innováció két ikont hoz össze, amely hisszük, hogy új lendületet ad a kategóriának és az eladásoknak egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >