Új cukormentes Monster Energy-hez adta nevét Lewis Hamilton az Egyesült Királyságban
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton ismét együttműködik a Monster Energyvel egy a nevével fémjelzett új, cukormentes energiaital piaci bevezetésében az Egyesült Királyságban.
Hamilton neve megjelenik a doboz tetején is, amely Mad Dog Jones művésszel együtt alkotott új, figyelemfelkeltő dizájnt kapott. A cukor- és kalóriamentes vegán ital frissítő barackos-nektarinos ízű, és 1,39 fontba kerül. A bevezetés a legújabb a Monster termékfejlesztéseinek sorában, amely az elmúlt évben 77,6 millió font értékű plusz eladást eredményezett a Nielsen adatai szerint. Ezzel a Monster márka értéke több mint 481,1 millió fontra emelkedett, és ezzel az energiaital-szektor értéke immár meghaladja az 1,6 milliárd fontot.
A kategória növekedésének egyik fő motorja a cukormentes termékcsalád: a Monster Ultra termékcsalád 38,5%-kal nőtt, és megtartotta első pozícióját a cukormentes energiaital-márkák között Nagy-Britanniában.
Martin Attock, a Coca-Cola Europacifc Partners GB kereskedelmi fejlesztési alelnöke elmondta:
„A Monster több mint egy ital. Ez egy életstílus, amelyet a márka által támogatott sportolók és sportcsapatok, és persze a rajongók is megélnek.
„A 20 éves jubileumi évében a Monster rekordokat döntött, és a teljes üdítőital-kategóriában az értéknövekedés első számú motorjává vált. Lewis Hamilton a Forma-1-ben is rekordot döntött a legtöbb győzelem, pole-pozíció és dobogós helyezés tekintetében. Ez az innováció két ikont hoz össze, amely hisszük, hogy új lendületet ad a kategóriának és az eladásoknak egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >