Új cukormentes Monster Energy-hez adta nevét Lewis Hamilton az Egyesült Királyságban
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton ismét együttműködik a Monster Energyvel egy a nevével fémjelzett új, cukormentes energiaital piaci bevezetésében az Egyesült Királyságban.
Hamilton neve megjelenik a doboz tetején is, amely Mad Dog Jones művésszel együtt alkotott új, figyelemfelkeltő dizájnt kapott. A cukor- és kalóriamentes vegán ital frissítő barackos-nektarinos ízű, és 1,39 fontba kerül. A bevezetés a legújabb a Monster termékfejlesztéseinek sorában, amely az elmúlt évben 77,6 millió font értékű plusz eladást eredményezett a Nielsen adatai szerint. Ezzel a Monster márka értéke több mint 481,1 millió fontra emelkedett, és ezzel az energiaital-szektor értéke immár meghaladja az 1,6 milliárd fontot.
A kategória növekedésének egyik fő motorja a cukormentes termékcsalád: a Monster Ultra termékcsalád 38,5%-kal nőtt, és megtartotta első pozícióját a cukormentes energiaital-márkák között Nagy-Britanniában.
Martin Attock, a Coca-Cola Europacifc Partners GB kereskedelmi fejlesztési alelnöke elmondta:
„A Monster több mint egy ital. Ez egy életstílus, amelyet a márka által támogatott sportolók és sportcsapatok, és persze a rajongók is megélnek.
„A 20 éves jubileumi évében a Monster rekordokat döntött, és a teljes üdítőital-kategóriában az értéknövekedés első számú motorjává vált. Lewis Hamilton a Forma-1-ben is rekordot döntött a legtöbb győzelem, pole-pozíció és dobogós helyezés tekintetében. Ez az innováció két ikont hoz össze, amely hisszük, hogy új lendületet ad a kategóriának és az eladásoknak egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett és gluténmentes…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >