Új cukormentes Monster Energy-hez adta nevét Lewis Hamilton az Egyesült Királyságban
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton ismét együttműködik a Monster Energyvel egy a nevével fémjelzett új, cukormentes energiaital piaci bevezetésében az Egyesült Királyságban.
Hamilton neve megjelenik a doboz tetején is, amely Mad Dog Jones művésszel együtt alkotott új, figyelemfelkeltő dizájnt kapott. A cukor- és kalóriamentes vegán ital frissítő barackos-nektarinos ízű, és 1,39 fontba kerül. A bevezetés a legújabb a Monster termékfejlesztéseinek sorában, amely az elmúlt évben 77,6 millió font értékű plusz eladást eredményezett a Nielsen adatai szerint. Ezzel a Monster márka értéke több mint 481,1 millió fontra emelkedett, és ezzel az energiaital-szektor értéke immár meghaladja az 1,6 milliárd fontot.
A kategória növekedésének egyik fő motorja a cukormentes termékcsalád: a Monster Ultra termékcsalád 38,5%-kal nőtt, és megtartotta első pozícióját a cukormentes energiaital-márkák között Nagy-Britanniában.
Martin Attock, a Coca-Cola Europacifc Partners GB kereskedelmi fejlesztési alelnöke elmondta:
„A Monster több mint egy ital. Ez egy életstílus, amelyet a márka által támogatott sportolók és sportcsapatok, és persze a rajongók is megélnek.
„A 20 éves jubileumi évében a Monster rekordokat döntött, és a teljes üdítőital-kategóriában az értéknövekedés első számú motorjává vált. Lewis Hamilton a Forma-1-ben is rekordot döntött a legtöbb győzelem, pole-pozíció és dobogós helyezés tekintetében. Ez az innováció két ikont hoz össze, amely hisszük, hogy új lendületet ad a kategóriának és az eladásoknak egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >