Új, cukormentes italokat vezet be az Egyesült Államokban a Sanpellegrino
Az olasz italgyártó vállalat, a Sanpellegrino új, zéró cukortartalmú szénsavas üdítőital-családot dobott piacra az Egyesült Államokban.
Mint azt Sara Mayer, a Sanpellegrino vezető marketingmenedzsere elmondta, a vállalat büszke arra, hogy szénsavas üdítőitalait a Földközi-tenger térségében termesztett gyümölcsökből származó valódi gyümölcslével készíti. A márka olyan autentikus ízeket kínál rajongóinak, amelyek a La Dolce Vita-t, az egyszerű, mindennapi örömökkel teli életet idézik olasz módra.
A zéró cukortartalmú italok négy citrusos ízben – vérnarancs, limonádé, barack-klementin, valamint gránátalma-narancs – kaphatók.
A 330 ml-es dobozos üdítő 1-4 grammnyi természetes cukrot és körülbelül 20 kalóriát tartalmaz (bár ez ízenként változik).
A cukormentes italok 2024 januárjától először a Costco üzleteiben kaphatók, majd más amerikai kiskereskedőknél is bevezetésre kerülnek. A hat dobozos kiszerelés ajánlott kiskereskedelmi ára 6,99 dollár (6,39 €).
A Sanpellegrino Zero Grams Added Sugar olasz szénsavas üdítőitalok a márka öt mediterrán ízvilágú – Aranciata Rossa, Limonata, Melograno & Arancia, Aranciata és Pompelmo – italból álló klasszikus kínálatát egészítik.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >