Új, cukormentes italokat vezet be az Egyesült Államokban a Sanpellegrino
Az olasz italgyártó vállalat, a Sanpellegrino új, zéró cukortartalmú szénsavas üdítőital-családot dobott piacra az Egyesült Államokban.
Mint azt Sara Mayer, a Sanpellegrino vezető marketingmenedzsere elmondta, a vállalat büszke arra, hogy szénsavas üdítőitalait a Földközi-tenger térségében termesztett gyümölcsökből származó valódi gyümölcslével készíti. A márka olyan autentikus ízeket kínál rajongóinak, amelyek a La Dolce Vita-t, az egyszerű, mindennapi örömökkel teli életet idézik olasz módra.
A zéró cukortartalmú italok négy citrusos ízben – vérnarancs, limonádé, barack-klementin, valamint gránátalma-narancs – kaphatók.
A 330 ml-es dobozos üdítő 1-4 grammnyi természetes cukrot és körülbelül 20 kalóriát tartalmaz (bár ez ízenként változik).
A cukormentes italok 2024 januárjától először a Costco üzleteiben kaphatók, majd más amerikai kiskereskedőknél is bevezetésre kerülnek. A hat dobozos kiszerelés ajánlott kiskereskedelmi ára 6,99 dollár (6,39 €).
A Sanpellegrino Zero Grams Added Sugar olasz szénsavas üdítőitalok a márka öt mediterrán ízvilágú – Aranciata Rossa, Limonata, Melograno & Arancia, Aranciata és Pompelmo – italból álló klasszikus kínálatát egészítik.
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >