Új, cukormentes italokat vezet be az Egyesült Államokban a Sanpellegrino
Az olasz italgyártó vállalat, a Sanpellegrino új, zéró cukortartalmú szénsavas üdítőital-családot dobott piacra az Egyesült Államokban.
Mint azt Sara Mayer, a Sanpellegrino vezető marketingmenedzsere elmondta, a vállalat büszke arra, hogy szénsavas üdítőitalait a Földközi-tenger térségében termesztett gyümölcsökből származó valódi gyümölcslével készíti. A márka olyan autentikus ízeket kínál rajongóinak, amelyek a La Dolce Vita-t, az egyszerű, mindennapi örömökkel teli életet idézik olasz módra.
A zéró cukortartalmú italok négy citrusos ízben – vérnarancs, limonádé, barack-klementin, valamint gránátalma-narancs – kaphatók.
A 330 ml-es dobozos üdítő 1-4 grammnyi természetes cukrot és körülbelül 20 kalóriát tartalmaz (bár ez ízenként változik).
A cukormentes italok 2024 januárjától először a Costco üzleteiben kaphatók, majd más amerikai kiskereskedőknél is bevezetésre kerülnek. A hat dobozos kiszerelés ajánlott kiskereskedelmi ára 6,99 dollár (6,39 €).
A Sanpellegrino Zero Grams Added Sugar olasz szénsavas üdítőitalok a márka öt mediterrán ízvilágú – Aranciata Rossa, Limonata, Melograno & Arancia, Aranciata és Pompelmo – italból álló klasszikus kínálatát egészítik.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >