Új, cukormentes italokat vezet be az Egyesült Államokban a Sanpellegrino

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 25. 09:56

Az olasz italgyártó vállalat, a Sanpellegrino új, zéró cukortartalmú szénsavas üdítőital-családot dobott piacra az Egyesült Államokban.

Mint azt Sara Mayer, a Sanpellegrino vezető marketingmenedzsere elmondta, a vállalat büszke arra, hogy szénsavas üdítőitalait a Földközi-tenger térségében termesztett gyümölcsökből származó valódi gyümölcslével készíti. A márka olyan autentikus ízeket kínál rajongóinak, amelyek a La Dolce Vita-t, az egyszerű, mindennapi örömökkel teli életet idézik olasz módra.

A zéró cukortartalmú italok négy citrusos ízben – vérnarancs, limonádé, barack-klementin, valamint gránátalma-narancs – kaphatók.

A 330 ml-es dobozos üdítő 1-4 grammnyi természetes cukrot és körülbelül 20 kalóriát tartalmaz (bár ez ízenként változik).

A cukormentes italok 2024 januárjától először a Costco üzleteiben kaphatók, majd más amerikai kiskereskedőknél is bevezetésre kerülnek. A hat dobozos kiszerelés ajánlott kiskereskedelmi ára 6,99 dollár (6,39 €).

A Sanpellegrino Zero Grams Added Sugar olasz szénsavas üdítőitalok a márka öt mediterrán ízvilágú – Aranciata Rossa, Limonata, Melograno & Arancia, Aranciata és Pompelmo – italból álló klasszikus kínálatát egészítik.

ESM

Kapcsolódó cikkeink