Új csúcsokat meghódítva
A Next Unio Magyarország Kft. egy komoly lépés megtételére készül: kibővíteni a nagykereskedelmi tevékenységet a kiskereskedelmi üzletággal. Ennek keretében létrehoztak egy jelenleg 120 üzletből álló, folyamatosan bővülő laza franchise-hálózatot, az általuk ellátott mintegy 10 000 kereskedelmi egység kiszolgálásán túl. A céljuk, hogy 2021 végére már közel 500 kiskereskedelmi üzlet tartozzon a NEXTPont néven elkeresztelt független üzletekből álló kiskereskedelmi hálózathoz.

Ada Vaszilievits-Sömjén
kereskedelmi igazgató
Next Unio
A Next Unio ebben az évben várhatóan átlépi a 18 milliárd forintos forgalmat, mely egy több mint 25%-os értékbeni növekedést jelentene a 2019-es évhez képest. Ez már azonban az az üzleti méret, amikor a legnagyobb kihívást a növekedés mellett a hatékonyság jelenti. Ezzel kapcsolatban pedig örömmel osztjuk meg a hírt, mely szerint cégünk, a RetailZoom Magyarország a Next Unio stratégiai és informatikai partnere lesz, és közösen próbáljuk az új csúcsokat meghódítani. Ennek elérése érdekében beazonosítjuk az üzletlánc erősségeit és fejlesztendő területeit, harmonizáljuk és optimalizáljuk a termékportfóliót, valamint a hűségkártyás adatok segítségével szegmentáljuk a boltba betérő vásárlókat, hogy a Next Unio a számukra testreszabott és célzott marketingajánlatokat tehessen. Ezekben a feladatokban óriási szerepe lesz a technológiai fejlesztéseknek, azon belül is elsősorban az ún. MyZoom rendszernek (a RetailZoom online BI eszköze), amely elsődleges forrása lesz mind az operatív, mind a stratégiai döntéshozataloknak.
A Next Unio jelenleg kb. 110 aktív beszállítóval dolgozik együtt, és több mint 10 000 cikkelem található meg a portfóliójában. //
Kapcsolódó cikkeink
Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >