Új csúcsokat meghódítva
A Next Unio Magyarország Kft. egy komoly lépés megtételére készül: kibővíteni a nagykereskedelmi tevékenységet a kiskereskedelmi üzletággal. Ennek keretében létrehoztak egy jelenleg 120 üzletből álló, folyamatosan bővülő laza franchise-hálózatot, az általuk ellátott mintegy 10 000 kereskedelmi egység kiszolgálásán túl. A céljuk, hogy 2021 végére már közel 500 kiskereskedelmi üzlet tartozzon a NEXTPont néven elkeresztelt független üzletekből álló kiskereskedelmi hálózathoz.
A Next Unio ebben az évben várhatóan átlépi a 18 milliárd forintos forgalmat, mely egy több mint 25%-os értékbeni növekedést jelentene a 2019-es évhez képest. Ez már azonban az az üzleti méret, amikor a legnagyobb kihívást a növekedés mellett a hatékonyság jelenti. Ezzel kapcsolatban pedig örömmel osztjuk meg a hírt, mely szerint cégünk, a RetailZoom Magyarország a Next Unio stratégiai és informatikai partnere lesz, és közösen próbáljuk az új csúcsokat meghódítani. Ennek elérése érdekében beazonosítjuk az üzletlánc erősségeit és fejlesztendő területeit, harmonizáljuk és optimalizáljuk a termékportfóliót, valamint a hűségkártyás adatok segítségével szegmentáljuk a boltba betérő vásárlókat, hogy a Next Unio a számukra testreszabott és célzott marketingajánlatokat tehessen. Ezekben a feladatokban óriási szerepe lesz a technológiai fejlesztéseknek, azon belül is elsősorban az ún. MyZoom rendszernek (a RetailZoom online BI eszköze), amely elsődleges forrása lesz mind az operatív, mind a stratégiai döntéshozataloknak.
A Next Unio jelenleg kb. 110 aktív beszállítóval dolgozik együtt, és több mint 10 000 cikkelem található meg a portfóliójában. //
Kapcsolódó cikkeink
Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves…
Tovább olvasom >Megnyílt az állatgyógyászati készítmény nagykereskedők antibiotikumforgalmazási jelentési felülete
A nagykereskedők 2024. március 1-ig adhatják le éves jelentésüket az…
Tovább olvasom >RetailZoom: A dohányboltok ismét felülmúlják a piacot
A Business Days második napján Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >