Új csomagolást vezet be eperkínálata számára a Lidl Írországban
Írországban újfajta csomagolásban kerül a Lidl üzletek polcaira az eper.
A diszkont üzletlánc kifejtette, hogy az iparágban elsőként bevezetett csomagolással 9,3 tonna, azaz 375.000 palacknak megfelelő műanyag óceánba kerülését akadályozza meg a szezonban. A tavaly a haltermékek számára bevezetett új csomagolással együtt így idén akár egymillió palacknyival kevesebb műanyag kerül a világtengerbe.
A Lidl Deluxe eper és a 250 g-os eper mostantól 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kapható, amely legalább 30%-ban a partmenti területeken összegyűjtött és újrahasznosított (ún. POP) műanyag felhasználásával készül.
A kezdeményezésről szólva Alan Archibold, a Lidl Ireland vezető beszerzője a következőket nyilatkozta:
– Azzal, hogy POP csomagolást vezetünk be az eper kínálatunkban, újabb jelentős lépést teszünk a fenntarthatóbb jövő felé vezető utunkon. A műanyaghulladék csökkentése iránti elkötelezettségünk összhangban áll azzal az elképzelésünkkel, hogy felelősségteljesen beszerzett termékeket kínáljunk, miközben óceánjaink egészségét is óvjuk.
A Lidl számos ír eperbeszállítóval, köztük a Kearns Fruit Farmmal (Enniscorthy, Co Wexford) lépett együttműködésre az innovatív új csomagolás piaci bevezetése érdekében Írországban.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Cseresznye aranyáron, szamóca luxusáron – miért drágább a gyümölcs Budapesten, mint Athénban?
Megdöbbentő árkülönbségekre világított rá a Vakmajom nevű Facebook-oldal a budapesti…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >