Új csomagolást vezet be eperkínálata számára a Lidl Írországban
Írországban újfajta csomagolásban kerül a Lidl üzletek polcaira az eper.
A diszkont üzletlánc kifejtette, hogy az iparágban elsőként bevezetett csomagolással 9,3 tonna, azaz 375.000 palacknak megfelelő műanyag óceánba kerülését akadályozza meg a szezonban. A tavaly a haltermékek számára bevezetett új csomagolással együtt így idén akár egymillió palacknyival kevesebb műanyag kerül a világtengerbe.
A Lidl Deluxe eper és a 250 g-os eper mostantól 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kapható, amely legalább 30%-ban a partmenti területeken összegyűjtött és újrahasznosított (ún. POP) műanyag felhasználásával készül.
A kezdeményezésről szólva Alan Archibold, a Lidl Ireland vezető beszerzője a következőket nyilatkozta:
– Azzal, hogy POP csomagolást vezetünk be az eper kínálatunkban, újabb jelentős lépést teszünk a fenntarthatóbb jövő felé vezető utunkon. A műanyaghulladék csökkentése iránti elkötelezettségünk összhangban áll azzal az elképzelésünkkel, hogy felelősségteljesen beszerzett termékeket kínáljunk, miközben óceánjaink egészségét is óvjuk.
A Lidl számos ír eperbeszállítóval, köztük a Kearns Fruit Farmmal (Enniscorthy, Co Wexford) lépett együttműködésre az innovatív új csomagolás piaci bevezetése érdekében Írországban.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >