Új csomagolást vezet be eperkínálata számára a Lidl Írországban
Írországban újfajta csomagolásban kerül a Lidl üzletek polcaira az eper.
A diszkont üzletlánc kifejtette, hogy az iparágban elsőként bevezetett csomagolással 9,3 tonna, azaz 375.000 palacknak megfelelő műanyag óceánba kerülését akadályozza meg a szezonban. A tavaly a haltermékek számára bevezetett új csomagolással együtt így idén akár egymillió palacknyival kevesebb műanyag kerül a világtengerbe.
A Lidl Deluxe eper és a 250 g-os eper mostantól 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kapható, amely legalább 30%-ban a partmenti területeken összegyűjtött és újrahasznosított (ún. POP) műanyag felhasználásával készül.
A kezdeményezésről szólva Alan Archibold, a Lidl Ireland vezető beszerzője a következőket nyilatkozta:
– Azzal, hogy POP csomagolást vezetünk be az eper kínálatunkban, újabb jelentős lépést teszünk a fenntarthatóbb jövő felé vezető utunkon. A műanyaghulladék csökkentése iránti elkötelezettségünk összhangban áll azzal az elképzelésünkkel, hogy felelősségteljesen beszerzett termékeket kínáljunk, miközben óceánjaink egészségét is óvjuk.
A Lidl számos ír eperbeszállítóval, köztük a Kearns Fruit Farmmal (Enniscorthy, Co Wexford) lépett együttműködésre az innovatív új csomagolás piaci bevezetése érdekében Írországban.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >