Új csomagolást és arculatot kap a 7UP
A PepsiCo 7UP üdítőital-márkája új csomagolást kap a márka nemzetközi poziciójának javítása érdekében.

Új arculatot kap a 7UP
A „New Get Up, Same 7UP” szlogennel bevezetésre kerülő új arculat több mint hét év óta az első nagyobb átalakítás.
Az ikonikus zöld szín megtartásával az új design a 7UP és a 7UP Zero Sugar palackokon és dobozokon lesz látható.
A kapcsolódó aktivitások középpontjában egy humorra épülő, statikus, mozgóképes és digitális eszközökre szabott kampány áll majd a jövő hónaptól.
„A felemelkedés (UPliftment) koncepciója ma világszerte mindenkit foglalkoztat. A 7UP új vizuális arculatát mindenekelőtt azok a pillanatok inspirálták, amelyekben a 7Up ilyen felemelő hatással bírt” – mondta el Mauro Porcini, a PepsiCo SVP és vezető formatervezője.
„A PepsiCo tervező és innovációs csapata egy minden kultúrában, régióban és nyelven visszhangra találó, ragyogó, magabiztos vizuális arculati rendszert hozott létre. Az új 7UP a márka jellegzetes, ütős zöld színét viseli magán citrusos árnyalatokkal és határozott, kontrasztos vonalakkal kiegészítve, amelyek a felfelé áramló energia érzését sugározzák.”
Eric Melis, a 7UP globális márkamarketing alelnöke elmondta: „Van egy márkánk két nagyszerű termékkel, és alig várjuk, hogy a világ lássa, mi mindent tervezünk még”.
Ezzel egyidejűleg a 7UP igyekszik csökkenteni a portfóliójában lévő termékekben a hozzáadott cukor mennyiségét annak érdekében, „hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és preferenciáknak”.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >