Új csomagolást és arculatot kap a 7UP
A PepsiCo 7UP üdítőital-márkája új csomagolást kap a márka nemzetközi poziciójának javítása érdekében.

Új arculatot kap a 7UP
A „New Get Up, Same 7UP” szlogennel bevezetésre kerülő új arculat több mint hét év óta az első nagyobb átalakítás.
Az ikonikus zöld szín megtartásával az új design a 7UP és a 7UP Zero Sugar palackokon és dobozokon lesz látható.
A kapcsolódó aktivitások középpontjában egy humorra épülő, statikus, mozgóképes és digitális eszközökre szabott kampány áll majd a jövő hónaptól.
„A felemelkedés (UPliftment) koncepciója ma világszerte mindenkit foglalkoztat. A 7UP új vizuális arculatát mindenekelőtt azok a pillanatok inspirálták, amelyekben a 7Up ilyen felemelő hatással bírt” – mondta el Mauro Porcini, a PepsiCo SVP és vezető formatervezője.
„A PepsiCo tervező és innovációs csapata egy minden kultúrában, régióban és nyelven visszhangra találó, ragyogó, magabiztos vizuális arculati rendszert hozott létre. Az új 7UP a márka jellegzetes, ütős zöld színét viseli magán citrusos árnyalatokkal és határozott, kontrasztos vonalakkal kiegészítve, amelyek a felfelé áramló energia érzését sugározzák.”
Eric Melis, a 7UP globális márkamarketing alelnöke elmondta: „Van egy márkánk két nagyszerű termékkel, és alig várjuk, hogy a világ lássa, mi mindent tervezünk még”.
Ezzel egyidejűleg a 7UP igyekszik csökkenteni a portfóliójában lévő termékekben a hozzáadott cukor mennyiségét annak érdekében, „hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és preferenciáknak”.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >