Új csomagolást és arculatot kap a 7UP
A PepsiCo 7UP üdítőital-márkája új csomagolást kap a márka nemzetközi poziciójának javítása érdekében.
A „New Get Up, Same 7UP” szlogennel bevezetésre kerülő új arculat több mint hét év óta az első nagyobb átalakítás.
Az ikonikus zöld szín megtartásával az új design a 7UP és a 7UP Zero Sugar palackokon és dobozokon lesz látható.
A kapcsolódó aktivitások középpontjában egy humorra épülő, statikus, mozgóképes és digitális eszközökre szabott kampány áll majd a jövő hónaptól.
„A felemelkedés (UPliftment) koncepciója ma világszerte mindenkit foglalkoztat. A 7UP új vizuális arculatát mindenekelőtt azok a pillanatok inspirálták, amelyekben a 7Up ilyen felemelő hatással bírt” – mondta el Mauro Porcini, a PepsiCo SVP és vezető formatervezője.
„A PepsiCo tervező és innovációs csapata egy minden kultúrában, régióban és nyelven visszhangra találó, ragyogó, magabiztos vizuális arculati rendszert hozott létre. Az új 7UP a márka jellegzetes, ütős zöld színét viseli magán citrusos árnyalatokkal és határozott, kontrasztos vonalakkal kiegészítve, amelyek a felfelé áramló energia érzését sugározzák.”
Eric Melis, a 7UP globális márkamarketing alelnöke elmondta: „Van egy márkánk két nagyszerű termékkel, és alig várjuk, hogy a világ lássa, mi mindent tervezünk még”.
Ezzel egyidejűleg a 7UP igyekszik csökkenteni a portfóliójában lévő termékekben a hozzáadott cukor mennyiségét annak érdekében, „hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és preferenciáknak”.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >