Új csomagolást és arculatot kap a 7UP

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 02. 20. 09:35

A PepsiCo 7UP üdítőital-márkája  új csomagolást kap a márka nemzetközi poziciójának javítása érdekében.

Új arculatot kap a 7UP

A „New Get Up, Same 7UP” szlogennel bevezetésre kerülő új arculat több mint hét év óta az első nagyobb átalakítás.

Az ikonikus zöld szín megtartásával az új design a 7UP és a 7UP Zero Sugar palackokon és dobozokon lesz látható.

A kapcsolódó aktivitások középpontjában egy humorra épülő, statikus, mozgóképes és digitális eszközökre szabott kampány áll majd a jövő hónaptól.

„A felemelkedés (UPliftment) koncepciója ma világszerte mindenkit foglalkoztat. A 7UP új vizuális arculatát mindenekelőtt azok a pillanatok inspirálták, amelyekben a 7Up ilyen felemelő hatással bírt” – mondta el Mauro Porcini, a PepsiCo SVP és vezető formatervezője.

„A PepsiCo tervező és innovációs csapata egy minden kultúrában, régióban és nyelven visszhangra találó, ragyogó, magabiztos vizuális arculati rendszert hozott létre. Az új 7UP a márka jellegzetes, ütős zöld színét viseli magán citrusos árnyalatokkal és határozott, kontrasztos vonalakkal kiegészítve, amelyek a felfelé áramló energia érzését sugározzák.”

Eric Melis, a 7UP globális márkamarketing alelnöke elmondta:  „Van egy márkánk két nagyszerű termékkel, és alig várjuk, hogy a világ lássa, mi mindent tervezünk még”.

Ezzel egyidejűleg a 7UP igyekszik csökkenteni a portfóliójában lévő termékekben a hozzáadott cukor mennyiségét annak érdekében, „hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és preferenciáknak”.

Grocery Gazette

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink