Új csomagolást dob piacra a Beiersdorf
A Beiersdorf brandjei, a Hansaplast, az Elastoplast és a Curitas új csomagolásban kaphatóak ezentúl. A változás könnyebb tájékozódást tesz lehetővé a fogyasztóknak.
A Beiersdorf újragondolt csomagolása sokkal egyértelműbb információkat tartalmaz: a fogyasztók könnyebben észrevehetik a polcon a termékeket, a rajtuk lévő betűtípus és vizuális információk egyszerűbbek, a képek jobban kivehetők a dobozokon.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd forintos beruházással növelné kapacitását a csomagolóanyagokat gyártó Sz. Variáns
Egymilliárd forint értékben beruházások megvalósítását tervezi a következő öt évben…
Tovább olvasom >Betétdíjas palackok? Még mindig rengeteg a csomagolási szemét az élelmiszeriparban
Az első betétdíjas palackok megjelenésével elindult az átmeneti időszak, amely…
Tovább olvasom >A fenntartható csomagolás szerepe az élelmiszerveszteség és -pazarlás megelőzésében
A fenntartható csomagolás megvalósítása kulcskérdés a Föld jövője szempontjából. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >