Új csomagolást dob piacra a Beiersdorf
A Beiersdorf brandjei, a Hansaplast, az Elastoplast és a Curitas új csomagolásban kaphatóak ezentúl. A változás könnyebb tájékozódást tesz lehetővé a fogyasztóknak.

Egyértelműbb, letisztultabb
A Beiersdorf újragondolt csomagolása sokkal egyértelműbb információkat tartalmaz: a fogyasztók könnyebben észrevehetik a polcon a termékeket, a rajtuk lévő betűtípus és vizuális információk egyszerűbbek, a képek jobban kivehetők a dobozokon.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >